امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۳۹۸/۱۱/۸ - ۱۸:۱۶ شناسه خبر : ۴۳۸۸
حسن نژاد معاون سیاسی استانداری مازندران:
نگاه ویژه به آموزش و پرورش به عنوان دستگاه مولد آینده ساز باید به آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه مولد آینده ساز به درستی و با حاکمیت نگاه شود.

اختصاصی وارش نیوز/ حسن نژاد معاون سیاسی استانداری مازندران امروز در با حضور در مراسم معارفه مدیرکل آموزش و پرورش گفت: اگر آموزش و پرورش مازندران امروز از برترین های کشور است حصول تلاش جمعی فرهنگیان استان است که همه تدابیر و تلاش خود را به خرج دادند.

وی افزود: باید به آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه مولد آینده ساز به درستی و با حاکمیت نگاه شود و در کنار این حاکمیت برای رسیدن به نیازهای بین بخشی بسیار سخت است اما باید با همت و پشتکار به آن عمل کرد تا به خواسته های فردا برسیم.

معاون سیاسی استانداری مازندران اظهار داشت: مدرسه یکی از جدی ترین ابزارها برای تغییر وضع موجود در اجتماع است. جذب و نگه داشت و آموزش ضمن خدمت باید به درستی عمل شود. همچنین به افزایش و ارتقاء مهارت های لازمه برای دانش آموزان و معلمان توجه بیشتری شود و اختیارات بیشتری نیز به مدارس داده شود.

حسن نژاد در پایان تاکید کرد: مهم ترین نکته معلمان ما هستند، امروز ما برآمده از تربیت همین مدارس هستیم. از مدیران ومعلمان درخواست می شود تا برای بهبود فرهنگ و آموزش از همه تجربیات خود استفاده کنند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر