امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۰
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۷/۲/۴ - ۱۸:۵۳ شناسه خبر : ۴۳۴
احمدی لاشکی مطرح کرد
مدارس متنوع؛ بزرگترین خسارت به سیستم آموزشی کشور نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس اعتقاد دارد باید در خصوص مدارس سمپاد یک تصمیم درست و کارشناسی اتخاذ شود و حذف آنها تصمیم درستی است

وارش نیوز: قاسم احمدی لاشکی در گفت‌وگو با خانه ملت، در خصوص آخرین وضعیت برگزاری آزمون مدارس سمپاد گفت: باید در خصوص مدارس سمپاد یک تصمیم درست اتخاذ شود؛ البته تصمیم به حذف آن تصمیم درستی بود که وزارت آموزش و پرورش اتخاذ کرد و بسیاری از مشکلات سیستم آموزشی کشور در همین راستا مرتفع خواهد شد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی افزود: بزرگترین خسارتی که به سیستم آموزشی کشور وارد شده، داشتن انواع مدارس است که آموزش و پرورش را با مشکلات زیادی از قبیل رسیدگی به امور این مدارس درگیر کرده است.

عضو فراکسیون مستقلین مجلس با بیان اینکه مگر می‌شود در کشور انواع مختلفی از مدارس داشته باشیم، ادامه داد: در چنین حالتی جایگاه مدارس دولتی کجا قرار دارد و کسی که هیچ امکانات و حمایتی ندارد، باید چه کند؟

این نماینده مجلس در دوره دهم با انتقاد از اینکه مردم مستضعف در کجای این تصمیمات قرار دارند، تصریح کرد: مدارس دولتی وضعیت اسفباری دارند؛ سطح معلمین در این مدارس پایین است و هیچ امکانات آموزشی برای رفاه دانش‌آموزان وجود ندارد.

احمدی لاشکی گفت: تمامی این شرایط خیانت به مردم است و درست آن است که این مدارس حذف بشوند؛ اگر شورای عالی انقلاب فرهنگی قصد وارد شدن به این قضیه را دارد، باید منتظر تصمیمات این شورا باشیم.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد :آموزش و پرورش باید شیوه نامه جدیدی برای مدارس تعیین کند و مدارس دولتی را جهت رسیدن به جایگاه آموزشی برتر، تقویت نماید.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر