امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۸/۹/۱۳ - ۱۲:۳۴ شناسه خبر : ۴۳۰۵
فرماندار قائمشهر:
برخورد قاطع پلیس با قانون‌شکنان آرامش را به مردم هدیه می‌دهد/ موضع‌گیری سلبریتی‌ها در برابر پلیس خردمندانه نیست فرماندار قائم‌شهر با بیان اینکه قطعا بر اساس شرح وظایفی که نیروی انتظامی دارد، باید این ارگان، احساس امنیت را به مردم هدیه بدهد؛ گفت: اینکه کسانی بیایند ضمن استفاده از سلاح سرد و گرم، نظم و امنیت در داخل کشور را بهم بزنند و عده‌ای بگویند پلیس باید منفعل باشد، این اصلا خردمندانه نیست.

وارش نیوز؛ یحیی یوسف‌پور در خصوص اینکه در جریانات اغتشاشات اخیری که در قائم‌شهر در پی اعلام نرخ جدید سوخت اتفاق افتاد، اگر نیروی انتظامی ورود پیدا نمی‌کرد؛ وضع به چه گونه‌ای رقم می‌خورد، اظهار کرد: قطعا بر اساس شرح وظایفی که نیروی انتظامی دارد و در این راستا، باید این ارگان امنیت را برای شهروندان حفظ و ایجاد کند و این احساس امنیت را به مردم هدیه بدهد.

وی افزود: پلیس طبیعتا در برابر هر کسی که بخواهد بر خلاف قوانین اقدام کند، قطعا باید اقدامات لازم را انجام دهد.

فرماندار قائم‌شهر خاطرنشان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، اقتدار نیروی انتظامی از یک سو در برخورد با افرادی است که قانون‌شکنی می‌کنند و از سویی دیگر  رحمش و رفتار نیکش با شهروندانی است که در مسیر قانون حرکت می‌کنند.

یوسف‌پور بیان کرد: طبیعی است که کسانی که بر خلاف قانون عمل می‌کنند، پلیس و نیروی انتظامی با آن‌ها برخورد می‌کند.

وی در پاسخ به سوال دوم خبرنگار ما در خصوص موضع گیری افراد مشهور و سلبریتی یا چهره های سیاسی که علیه نیروهای انتظامی بیانیه دادن و از برخورد با آشوبگرها نارحت هستن رو چطور ارزیابی می‌کنید؟ اعلام کرد: در هیچ کشوری از دنیا این گونه نیست که گروهی بر علیه نیروی انتظامی و پلیس، بیانیه صادر کند، اتفاقا برجستگان آن‌ها و چهره‌های مشهور آن‌ها، وقتی ببینند که مجرمان در برابر قانون می‌ایستند و پلیس با آن‌ها برخورد می‌کند، حمایت از پلیس را دارند.

فرماندار قائم‌شهر ادامه داد: وقتی پلیس در راستای بر گرداندن احساس آرامش به آن‌ها تلاش می‌کند، چهره‌های برجسته ان کشور می‌آیند و حمایت می‌کنند.

یوسف‌پور تصریح کرد: اینکه کسانی بیایند نظم و امنیت در داخل کشور را بهم بزنند و اتفاقا از سلاح‌های سرد و گرم استفاده کنند و عده‌ای بگویند پلیس باید منفعل باشد، این اصلا خردمندانه نیست.

وی با اینکه هم اکنون امنیت کامل در قائم‌شهر وجود دارد، ادامه داد: این امر جای تقدیر و سپاس از شهروندان دارد که همراهی کردند، و هم جای تقدیر و سپاسگزاری از نیروی‌های پلیس، بسیج و سپاه و نیروهای امنیتی و انتظامی داریم که با همدلی و همراهی اعضای شورای تامین، تمهیداتی اندیشیده شد که ما آسیب جانی نداشتیم.

فرماندار قائم‌شهر آسیب‌های مالی وارده به این شهرستان را در جریان اغتشاشات اخیر، اندک ارزیابی کرد و گفت: شرایط حال حاضر، بسیار خوب است و شاید برخی مردم نسبت به این موضوع اعتراض داشته باشند اما دوستدار نظام، انقلاب و این کشور هستند./بلاغ

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر