امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۸/۹/۱۳ - ۱۲:۰۴ شناسه خبر : ۴۳۰۲

اختصاص بودجه ملی برای تسریع ساخت پارک موزه دفاع مقدس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از اختصاص بودجه ملی برای تسریع ساخت پارک موزه دفاع مقدس در ساری خبر داد.

مهدی رازجویان در نشست بررسی روند احداث پارک موزه دفاع مقدس با اشاره به اینکه  پارک موزه دفاع مقدس دارای ردیف و بودجه ملی است، اظهار کرد: باید نسبت به تسریع در ساخت این پروژه مهم  اقدامات لازم صورت گیرد. 

وی تصریح کرد: کمبود مالی و نقدینگی از جمله مسائل طولانی شدن روند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در ساری است. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: همه وظیفه داریم رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان را حفظ کنیم و این فرهنگ را به نسل‌های مختلف انتقال دهیم.

رازجویان با بیان اینکه پارک موزه مختص فرد خاصی نیست و مختص همه ملت ایران است، گفت: پارک موزه دفاع مقدس در ساری در دست ساخت است و خوشبختانه تمامی دستگاه‌ها برای سرانجام رساندن آن دغدغه دارند.

وی ادامه داد: کمبود مالی و نقدینگی از جمله مشکلات طولانی شدن ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس است و  باید نسبت به تغییر کاربری اراضی محدوده حاشیه پارک موزه که مورد استفاده نیست اقدام شود تا مردم از سرگردانی خارج شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران یادآور شد: پارک موزه مقدس برای تغییر کاربری اراضی محدوده حاشیه نیازمند استعلام شهرداری ندارد و می‌تواند نسبت به خرید اراضی حریم نیز اقدام کند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر