امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۹
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۳۹۸/۸/۲۸ - ۰۹:۱۲ شناسه خبر : ۴۱۱۷

برگزاری نشست علمی بررسی آرا و اندیشه‌های علامه طباطبایی در بابلسر نشست علمی بررسی آرا و اندیشه‌های علامه طباطبایی به مناسبت سالگرد بزرگداشت این علامه در دانشکده علوم انسانی دانشگاه مازندران برگزار شد

وارش نیوز: نوذری رئیس دانشگاه مازندران، گفت: نشست علمی بررسی آرا و اندیشه‌های علامه طباطبایی به مناسبت سالگرد بزرگداشت این علامه با حضور مهمانان و اساتید برجسته فلسفه کشور بنام‌های دکتر غلامحسین ابراهیمی دینانی، دکتر غلامرضا اعوانی و دکتر سید یحیی یثربی در بابلسر برگزار شد.

او افزود: برگزاری این چنین همایشاتی در دانشگاه‌ها جهت نهادیده کردن این رشته‌ها و مباحث مربوط به شخصیت‌هایی که هدف از برگزاری آن برپایی نکوداشت آن در میان دانشجویان و انتقال میراث‌های فرهنگی به نسل جدید است.

رییس دانشگاه مازندران گفت: حضرت آیت الله علامه طباطبایی در شئون مختلفی از جمله تفسیر، فلسفه، فقه و حقوق اسلامی و بخصوص در مقوله ریاضیات و حکمت اسلامی تالیفات گسترده‌ای داشته و پرورش دانش آموزان و دانشجویان و روحانیون متعددی را در کارنامه علمی خودشان به یادگار گذاشته اند.

او افزود: بدون هیچ گونی اغراقی علامه یکی از ستون‌های علمی معاصر ایران در بخصوص حکمت اسلامی، تفسیر و فقه و حقوق اسلامی هستند./ yjc

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر