امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۳۹۸/۸/۲۳ - ۱۳:۵۹ شناسه خبر : ۴۰۶۸
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران:
ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن آذرماه در مازندران آغاز می شود مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از آغاز ثبت نام طرح اقدام ملی تولید مسکن در مازندران از آذر ماه خبر داد.

وارش نیوز: سید محمد نظری با اشاره به طرح اقدام ملی تولید مسکن اظهار داشت: مقرر شد ۴۰۰ هزار واحد مسکونی طی ۲ سال در کشور ساخته شود و براساس ضوابط مقررات شهرسازی تعداد واحدهای که می بایست ساخته شود از طریق سامانه به مردم معرفی می شود تا افراد واجد شرایط بتوانند ثبت نام کنند.

وی افزود : افراد متقاضی می بایست ۳۰ میلیون آورده داشته باشند و همچنین ۴۵ میلیون تسهیلات و مابقی طی اقساط دوساله است، همچنین می بایست سرپرست خانواده باشند و از تمکن مالی لازم برخوردار باشند لذا تمام تلاش مان بر این است طرح اقدام مسکن ملی در استان مازندران از آذرماه شروع شود.

وی یادآور شد: این طرح براساس تقاضای موجود اجرا می شود و سیاست راه شهرسازی براساس ثبت نام و به حد نصاب رسیدن متقاضی است تا بتواند بازار را کنترل کند.

نظری با عنوان اینکه واحدها به تفکیک و براساس ضوابط مقررات ساخته می شوند افزود:متراژ واحدهای مسکونی برای واحدهای ویلایی حدود ۱۰۰ الی ۱۲۰ متر، برای واحدهای آپارتمانی حدود ۷۰ تا ۹۰ متر است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران تصریح کرد:  مقرر است در شهرهای رامسر، پل سفید و شیرگاه بترتیب ۱۸ و ۲۶ و ۲۵ واحد ساخته شود./ مهر

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر