امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۳۹۸/۸/۲۳ - ۱۱:۴۷ شناسه خبر : ۴۰۶۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:
وحدت راهبردی ترین مسئله در دنیای اسلام است مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، وحدت را راهبردی ترین مسئله در دنیای اسلام دانست و گفت: کشورهای اسلامی باید از اختلاف پرهیز کنند.

وارش نیوز: حجت الاسلام ناصرشکریان امیری پیش ازظهر پنجشنبه در جلسه پرسنلی کارکنان تبلیغات اسلامی استان در بابل ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام ولادت نبی معظم و مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفرصادق (ع) و هفته وحدت ، اظهار داشت : وحدت امروز راهبردی ترین مسئله و حائز اهمیت در دنیای اسلام است که باید با تحکیم آن در جوامع اسلامی در مقابل توطئه ها و اختلاف افکنی ها ایستادگی کرد.

وی در ادامه با اشاره به سیره و روش زندگانی نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و نوع مدیریت ایشان در دوران بابرکت حیاتشان افزود: محبوبیت رسول مکرم اسلام (ص) در نزد خدای متعال و امت اسلامی نشان از ویژگی های منحصربفرد ایشان بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به برخی اختلافات قومی و قبیله ای در جوامع اسلامی اشاره و تصریح کرد : تمام تفرقه افکنی ها و اختلافات در برخی جوامع اسلامی محصول نفوذ و توطئه های نظام های استکباری و استبدادی جهان است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه سخنان خود به اهمیت موضوع وحدت در این برهه از زمان اشاره و تاکید کرد: همه کشورهای اسلامی باید به دور از هرگونه اختلاف و تفرقه مسیر همدلی و وحدت را دنبال کنند و در مقابل توطئه های دشمنان اسلام هوشمندانه عمل کنند.

حجت الاسلام ناصرشکریان امیری در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت تبیین و روشنگری مسائل مهم دنیای اسلام در جوامع اسلامی اشاره و خاطر نشان کرد: انسجام و اتحاد دنیای اسلام و امت اسلامی می تواند در برابر زورگویی ها و زیاده خواهی های دشمنان بهترین استراتژی باشد و از این وحدت و همدلی در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی و عزت اسلام بهره برداری کرد .

استاد حوزه های علمیه و دانشگاه های مازندران در بخش پایانی سخنان خود ، پیامبر مکرم اسلام (ص) را منادی وحدت دنیای اسلام دانست و بیان داشت:پرهیز از اختلافات و توجه به مشترکات و  اتحاد و انسجام دنیای اسلام اصل مورد تاکید و دغدغه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری(حفظه الله ) بوده و هست و ایجاد شکاف و اختلاف در جوامع اسلامی جز به ضرر دنیای اسلام نخواهد بود و از این فرصت دشمنان اسلام در راستای تقویت و حفظ منافع خود در منطقه بهره برداری خواهند کرد./ مهر

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر