امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۳۹۸/۸/۲۲ - ۱۲:۵۷ شناسه خبر : ۴۰۴۸
سخنگوی شورای شهر آمل مطرح کرد:
تخصیص۱۳۰ میلیارد ریال برای طرح های بازآفرینی شهری آمل سخنگوی شورای اسلامی شهر آمل از تخصیص ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی برای طرح‌های باز آفرینی شهر آمل خبرداد و گفت این اعتبار برای پروژه‌های هدف بازآفرینی آمل هزینه شد.

وارش نیوز: فرشید لیتکوهی شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه ۴۳۰ میلیارد ریال برای طرح‌های باز آفرینی استان مازندران اختصاص داده و از این میزان۱۳۰ میلیارد برای آمل جذب شد، افزود: این اعتبار برای پروژه‌های هدف بازآفرینی در مناطق مختلف آمل هزینه شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آمل، محله امت آباد، اسپیاری، رضوان ۳۸ را تعدادی از مناطق هدف بازآفرینی را نام برو و افزود: سرای محله، خانه بهداشت، ، پارک بازیافت، مدرسه ۶ کلاسه در امت آباد، سالن ورزشی در پایین بازار و غیره ساخته شد.

وی با بیان اینکه ۲۱۰ تن قیر رایگان برای این شهر از استان جذب کردیم که ۲۶ هزار متر سطح شهر روکش آسفالت شد،افزود؛ مصوبه ۴۰۰ تن قیر رایگان را از استان در حال اخذ هستیم.

لیتکوهی با اشاره به اینکه برای توسعه شهر در سال ۹۷ و ۹۸ بازگشایی ولایت جنوبی، تعریض بلوار امام رضا (ع) در جهت کاهش ترافیک را از اهمیت بالایی برخوردار بود که در حال انجام است، ادامه داد: ولایت جنوبی ۳ هزار و ۳۰۰ متر طول دارد که تا به حال هزار و ۱۰۰ متر بازگشایی، زیر سازی و آسفالت شده است.

وی با بیان اینکه تغییرات و نوسانات قیمت در بعضی پروژه‌ها موجب توقف شد، افزود: سال گذشته ۳۲۰ هزار متر مربع از سطح شهر روکش آسفالت و مسیرهای پرتردد آسفالت مجدد شد.

لیتکوهی با بیان اینکه ۸۵ میلیارد ریال برای خیابان امام رضا(ع) در سال گذشته برای تعریض صرف شد؛ افزود: در سال جاری ۵۸ میلیارد ریال برای تعریض این بلوار در سال جاری هزینه شد.

وی از ساماندهی بازار روز بلوار بنفشه با اعتباری بالغ برای ۱۵ میلیارد ریال خبرداد و افزود: برای ساماندهی بازار روز چهار راه فجر، زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال تهیه شد و کسبه ها به آن مکان منتقل می‌شوند./ مهر

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر