امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۷
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۳۹۸/۸/۲۱ - ۱۳:۱۶ شناسه خبر : ۴۰۳۵

آیین تجلیل از موکب‌داران مازندران فرمانده سپاه کربلای استان برگزار شد فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: راهپیمایی اربعین اوج شکوه و عظمت جهان اسلام است و امسال شاهد حضور گسترده ملت در این مراسم بوده‌ایم.

وارش نیوز: سردار محمدحسین بابایی در آیین تجلیل از موکب‌داران مازندران برای خدمات دهی به زائران اربعین در عراق ضمن گرامیداشت هفته وحدت اظهار کرد: فرهنگ خدمات‌رسانی به مراسم اربعین در حال گسترش در بین مردم و خانواده‌ها بوده تا به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی کانال ارتباطی برای موکب‌داران تلاش می‌کنیم تا در اربعین سال‌های آینده، شاهد خدمات رسانی بهتری برای زائران حسینی باشیم، تصریح کرد: اربعین باید رو به سوی توسعه و کمال باشد و فرهنگ آن را در بین نسل آینده ترویج دهیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: دشمنان در همه زمینه‌ها شروع به جنگ کردند اما نتوانستند در اربعین دستی بگذارند، چراکه ائمه ترسیم کننده این امر بوده و جای خوشحالی دارد که ما در این مسیر زنده‌ایم بنابراین خادمی سیدالشهدا یک عنایت است.

بابایی با اشاره به اینکه هیچ پاسداری امسال برای حفاظت مسیر پیاده‌روی اربعین حق ماموریتی دریافت نکرده است، یادآور شد: ما جان خود را در این راه می‌دهیم و به این نوکری نیز افتخار می‌کنیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: طبق اعلام یکی از علمای عراق، پیش‌بینی جمعیت ۱۰۰ میلیونی در اربعین دور از ذهن نخواهد بود و باید از ظرفیت‌ها برای خدمات‌دهی به زائران بهره گرفت.

وی حفظ و انسجام موکب‌داران را امری مهم برشمرد و افزود: باید نسبت به انجام کارهای فرهنگی برای تقویت خدمات برنامه‌ریزی شود./ ایسنا

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر