امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۳۹۸/۸/۱۹ - ۱۰:۳۳ شناسه خبر : ۳۹۶۰

گام‌های موثر و سازنده تکواندو برای سرمایه گذاری در رده‌های سنی پایه رییس فدراسیون تکواندو گفت: افتخارات پارسال در میادین آسیایی، جهانی و المپیک نشان داد تکواندو برای سرمایه گذاری در رده‌های سنی پایه گام‌های موثر و سازنده‌ای برداشته است.

وارش نیوز: سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو در مراسم افتتاحیه مسابقات تکواندو نوجوانان دختر قهرمانی کشور، جام سفیر کره جنوبی، گفت: جایگاه فوق‌العاده‌ی که در رده سنی نوجوانان در میادین آسیایی، جهانی و المپیک داریم، نشان دهنده این موضوع است که تکواندو برای سرمایه گذاری در رده‌های سنی پایه گام‌های موثر و سازنده‌ای برداشته است.

او افزود: با افتخار اعلام می‌کنیم که در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان، دختران و پسران شانه به شانه و در یک سطح برای کشورمان افتخار کسب کردند، حتی نونهالان دختر از پسر‌ها سبقت گرفتند و در رقابت‌های جهانی با کسب ۶ مدال طلا و یک نقره مقتدرانه عنوان قهرمانی را کسب کردند و پسران نیز نایب قهرمان شدند.

سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو کشورمان ضمن عرض خیرمقدم به سفیر کره جنوبی و حاضران در این مراسم گفت: خدای متعال را شاکریم که در رده سنی نوجوانان افتخارات فراوانی را امسال نصیب کشورمان شد و در هر دو گروه دختران و پسران توانستیم عنوان ارزشمند قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ را کسب نماییم.

او با بیان اینکه امیدوارم این مسابقات به ما کمک کند تا بتوانیم تیمی قدرتمند برای دفاع از عناوین قهرمانی در میادین پیش‌رو تشکیل بدهیم افزود: در پایان برای تیم ملی تکواندو کشورمان در مسیر کسب سهمیه المپیک در هر دو گروه پسران و دختران آرزوی موفقیت می‌نمایم و امیدوارم بتوانیم دومین مدال المپیک دختران را کسب کنیم.

مراسم افتتاحیه مسابقات تکواندو نوجوانان دختر قهرمانی کشور، جام سفیر کره جنوبی با حضور رییس فدراسیون تکواندو کشورمان و سفیر کره جنوبی در ایران در سالن سرداران شهید نوبخت بابلسر برگزار شد./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر