امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۳
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۴:۵۶ شناسه خبر : ۳۹

جزئیات جدید از پرونده مرگ شاکر از زبان پدرش/ راکب مرگ در تصادف مهدی قائدی که بود؟ معمای تصادف مهدی قائدی با شکایت خانواده مرحوم شاکر با چند سئوال جدید هنوز بدون پاسخ مانده است.

وارش نیوز: مهدی قائدی دوران نقاهت پس از تصادف وحشتناک در بوشهر را سپری می‌کند و احمد رضا شاکر همراه و دوست او به خاک سپرده شد، اما هنوز ابهاماتی در نحوه مرگ احمد رضا شاکر وجود دارد.

راننده خودر هنوز شناسایی نشده است و تعداد سرنشینان هنوز مبهم است و اینکه آیا خانمی در خودرو حضور داشته است؟ و بسیار سوالات فراوان که هنوز پاسخی برای آن پیدا نشده است.

پدر مرحوم احمد رضا شاکر گفت: من و همسرم پیگیر شکایت‌های لازم در مورد پرونده کشته شدن فرزندمان هستیم و قانون در این مورد بعد از بررسی‌های لازم هر تصمیمی که قانون گرفت ما اطاعت خواهیم کرد.

او ادامه داد: پسر من ساعت ۲ صبح دچار حادثه شده است و اگر اورژانس سریعتر او را به بیمارستان می‌رساند شاید پسرم امروز زنده بود و از سوی دیگر مامور ویژه‌ای که در کلانتری حضور داشته است موضوع تصادف را ساعت ۶ صبح و با تاخیر ۴ ساعته به کلانتری اعلام کرده سات و این نیز جای بحث دارد و مشکوک است، اما چرا به ما اینقدر دیر اطلاع دادند باز هم نامشخص است و باید در این مورد نفرات ذیربط توضیح بدهند.

پدر مرحوم شاکر گفت: در مورد اینکه چه کسی پشت فرمان بوده است هنوز اطلاع دقیقی وجود ندارد و قانون این موضوع را پیگیری می‌کند، اما راننده هر شخصی باشد باید طبق قانونه خسارت وارده را جبران کند که البته تا جایی که بنده‌ می دانم ماشین بیمه بوده است و خسارت مالی بر عهده بیمه خواهد بود.

او در مورد نحوه مرگ فرزندش نیز گفت: افرادی که در صحنه حضور داشتند مدعی اند که پسر من روی صندلی عقب بوده است و از ماشین به بیرون پرتاب شده است و عامل اصلی مرگ پسرم این بوده است، اما هنوز مشخص نیست دیگر سرنشینان خودرو و راننده چه کسانی بوده اند که احتمالا بعد از تحقیقات مسئولان ذیربط این موضوع مشخص می‌شود.

پدر مرحوم شاکر ادامه داد: ما در زمان تصادف در تهران بودیم و ساعت ۲ بامداد خوابیده بودیم و کسی هم تا ساعت ۶ صبح اطلاع نداده بود، اما در هر صورت ما تابع قانون هستیم و دیه کامل را خواهیم گرفت.

او در پایان اشاره کرد: شکایات ما از افرادی که در مورد تصادف پسرم مقصر بودن و یا کوتاهی کردند به قوت خود باقی است و نمی گذاریم خون پسرمان پایمال شود./باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر