امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۳:۳۸ شناسه خبر : ۳۵۹۵

محمودآباد از سرمایه‌گذاری برای توسعه صنعت توریسم استقبال می‌کند فرماندار محمودآباد گفت: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی شهر توریستی محمودآباد به دنبال توسعه صنعت گردشگری و جذب سرمایه‌گذار است.

وارش نیوز: به گزارش خبرگزاری تسنیم از محمودآباد، یحیی یوسف‌پور امروز در نشست خبری اصحاب رسانه این شهرستان با بیان اینکه رسانه‌ها در توسعه کشور نقش اساسی دارند و هر یک از آنها امید یک جامعه هستند، اظهار داشت: نقد آگاهانه خبرنگاران موجب مطالبه‌گری در جامعه شده و انحراف احتمالی را از بین می‌برد.

وی با تاکید براینکه مدیران از انتقاد دلسوزانه خبرنگاران استقبال کنند، افزود: هیچ مدیری حق شکایت از خبرنگارانی که انتقاد می‌کنند را ندارند اما با بداخلاقی رسانه‌ای استقبال نمی‌کنیم.

یوسف‌پور با اشاره به اینکه فضای مجازی باید به عنوان فرصت مورد استفاده قرار گیرد، افزود: بسیاری از کانال‌ها و گروه‌های فعال در فضای مجازی شهرستان محمودآباد نگرش زرد دارند و محتوای خوبی ندارند و نقشی بر آگاهی‌سازی مردم ندارند در صورتی‌که وظایف این کانال‌ها باید به این سمت و سو باشد.

فرماندار محمودآباد ادامه داد: برخی به اسم آزادی بیان، در شبکه‌های اجتماعی به دروغ‌پردازی و بداخلاقی می‌پردازند و این روش درستی نیست زیرا دشمن منتظر چنین فرصت‌هایی‌ست تا بر علیه نظام گام بردارند. 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر