امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
سرویس : سیاست زمان :   ۱۳۹۷/۹/۱۷ - ۱۴:۵۱ شناسه خبر : ۳۵۴۹

موضوع محکم کمیسیون بودجه و حقوقی شورای شهر ساری علیه فروش غیر قانونی املاک شهرداری مزایده غیر قانونی فروش زمین سکوی انتقال زباله باید کن لم یکن تلقی شود

وارش نیوز: قاسم قاسمی:مزایده غیر قانونی فروش زمین سکوی انتقال زباله باید کن لم یکن تلقی شود. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ساری ،این جلسه به ریاست قاسم قاسمی و با حضور زلیکانی ، مدینه ،اقامیری و یوسفی اعضای کمیسیون طاهری معاون اداری ومالی شهرداری، بریمانی مسیول امور قراردادها ،فرجی رییس اداره حقوقی و کافی رییس اداره حراست شهرداری ساری برگزار شد.

قاسم قاسمی رییس کمیسیون بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر ساری در خصوص این جلسه گفت: بررسی روند مزایده فروش زمین سکوی انتقال زباله که مورد سوال یکی از اعضا محترم در آخرین جلسه شورا بود ، در دستور کار جلسه قرار گرفت و خواهان ارایه اسناد این مزایده از مسیولان شهرداری شدیم. وی ازعان داشت:بر اساس قانون تسرع ایین نامه مالی شهرداری تهران به مراکز استان ها وکلان شهر ها ، شهرداری ساری تابع این قانون است و ماده ۱۸ این ایین نامه به صراحت می گوید تصمیم کمیسیون مناقصه پس از موافقت شهردار تهران و تصویب انجمن شهرباید به مناقصه گذار ابلاغ شود و مناقصه گذار نیز باید حداکثر ظرف پنج روز به استثای ایام تعطیل نتیجه مناقصه را به برنده ابلاغ و سپس به انعقاد قرارداد و انجام معامله ، اقدام نماید.

قاسمی ادامه داد: بر اساس قانون مذکور شهرداری برای انجام معاملات باید از شورا مجوز بگیرد اما بدون اخذ مجوز اقدام به برگراری مزایده و انعقاد قرارداد باپیمانکار نموده که این کاملا بر خلاف قانون است.

وی افزود: متاسفانه توضیحات معاون اداری و مسیولان شهرداری در خصوص این اقدام غیر قانونی هیچ یک از اعضای کمیسیون بودجه و حقوقی را قانع نکرد و نظر کمیسیون به اتفاق قاطع آرا بر این است که این قرارداد کن لم یکن تلقی گردد.

رییس کمیسیون بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر ساری در پایان تصریح کرد:شهرداری باید پس از ملغی نمودن این قرارداد ، از این تاریخ نه تنها در این مورد بلکه در خصوص فروش هرگونه اموال غیر منقول خود لایحه ایی به شورا ارسال نموده و پس از اخذ مجوز از شورا اقدام کند.

دکتر قاسم قاسمی شورای ساری

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر