امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱
سرویس : سیاست زمان :   ۱۳۹۷/۹/۱۵ - ۲۳:۴۹ شناسه خبر : ۳۵۴۱

مجلس در هفته گذشته: از ارجاع بخشی از CFT به مجمع تشخیص تا قفل لاریجانی بر درهای مجلس مجلس شورای اسلامی در هفته گذشته شاهد تحولاتی بود که در این گزارش به تفصیل به آن پرداخته‌ایم.

وارش نیوز:به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم ، مجلس شورای اسلامی در هفته گذشته در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه (11، 13 و 14 آذر) جلسه علنی داشت که در مهم‌ترین بخش‌‌ها بخشی از لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم(CFT) جهت تعیین تکلیف نهایی به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد.

مجلس شورای اسلامی در هفته گذشته، در روزهای یکشنبه و دوشنبه (13 و 14 آبان) جلسه علنی داشت که در مهم‌ترین بخش‌‌ها نمایندگان برای حضور در راهپیمایی 13 آبان فقط دو ساعت جلسه علنی تشکیل دادند و 16 سؤال از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه نیز اعلام وصول شد.

 دویست و پنجاه و پنجمین جلسه علنی مجلس در روز (یکشنبه، 13 آبان) و به ریاست علی لاریجانی رئیس قوه‌مقننه برگزار شد که  گزارش کمیسیون صنایع و معادن با همکاری کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در مورد موضوع توقف ثبت سفارشات خودرو و افزایش تعرفه واردات خودرو در دستور کار بهارستان‌نشینان قرار داشت.

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، دویست و پنجاه و پنجمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، صبح امروز (یکشنبه 13 آبان)، دقایقی پیش به ریاست علی لاریجانی، رئیس قوه مقننه و با حضور 226 تن از نمایندگان آغاز شد.

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس دستورکار امروز مجلس را به شرح زیر قرائت کرد:

**طرح اصلاح قانون صدور چک

** بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر تشکیل کمیسیون ویژه مقابله با تحریم‌ها

** گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی درمورد آسیب‌شناسی وضعیت شاغلان و بیکاران با رویکرد حمایتی

** گزارش کمیسیون صنایع و معادن با همکاری کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی درمورد موضوع توقف ثبت سفارشات خودرو و افزایش تعرفه واردات خودرو

** لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در همکاری‌های تأیید صلاحیت آزمایشگاهی آسیا ــ اقیانوسیه

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر