امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۸
سرویس : سیاست زمان :   ۱۳۹۷/۹/۸ - ۲۳:۰۶ شناسه خبر : ۳۵۲۲

آیت‌الله طبرسی: استاندار جدید مازندران فکری اساسی برای برطرف کردن معضل بیکاری استان کند نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تاکید بر تقویت وحدت و همدلی در استان گفت: استاندار جدید مازندران فکری اساسی برای برطرف کردن معضل بیکاری استان کند.

وارش نیوز:ه گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی امروز در دیدار احمد حسین‌زادگان استاندار جدید مازندران اظهار داشت: همه باید والی استان را کمک کنند تا مازندران از مدار عقب ماندگی به سمت توسعه یافتگی موازن حرکت کند.

وی خطاب به استاندار جدید مازندران تاکید کرد: افراد صالح و دلسوز را در مناصب زیرنظرتان نصب و برای ایجاد شغل و کاهش بیکاری فکری اساسی کنید.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به اینکه در کنار مردم، با مردم و درمیان مردم بودن باید در نهاد استاندار جدید مازندران نیز تقویت شود، تصریح کرد: استاندار جدید مازندران به واسطه بومی استان بودن شناخت کافی از استان داشته و می‌توان موثر برای برطرف کردن گره‌های توسعه‌ای مازندران باشد.

احمد حسین زادگان استاندار جدید مازندران نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، گفت: همه فعالیت‌های اجرایی مدیریت ارشد استان با هماهنگی نماینده ولی‌فقیه در مازندران به سامان بهتری خواهد رسید.وی با بیان اینکه برای توسعه مازندران از همه افکار و دیدگاه‌ها استفاده خواهد کرد، افزود: یکی از مشکلات مازندران، حاشیه پراکنی و سیاست زدگی بوده که با اتحاد و همدلی بین مسئولان، مازندران به توسعه و آبادانی می‌رسد.

 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر