امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۳۹۷/۹/۸ - ۱۹:۳۰ شناسه خبر : ۳۵۱۸

طرح ساماندهی وانت بارها در مرکز مازندران اجرایی می‌شود مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر درون شهری شهرداری ساری با اشاره به اذغام سازمان‌های تاکسیرانی و اتوبوسرانی در مرکز استان گفت: طرح ساماندهی وانت بارها در مرکز مازندران اجرایی می‌شود.

وارش نیوز:به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حمید فضلاللهنژاد امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از سازمان‌های تازه تاسیس شهرداری ساری که از ادغام دو سازمان تشکیل شده سازمان حمل و نقل بار و مسافر درون شهری است. سازمانی که از ادغام تاکسیرانی و اتوبوسرانی ایجاد شد و یکی از اصلی‌ترین شریان‌های حیاتی حمل و نقل و ترافیک در شهر ساری خواهد بود.

وی افزود: ایجاد پارک سوار برای ساماندهی وانت بارهای پراکنده در سطح شهر به مردم کمک می‌کند تا با اطمینان به سراغ مراکز شناسنامه‌دار بروند، بار خود را بیمه کنند و از کیفیت حمل و نقل اطمینان داشته باشند.

فضلاللهنژاد تاکید کرد: پس از اجرای کامل این طرح وانت بارهای بدون مجوز در شهر اجازه تردد ندارند و متوقف می‌شوند و همه باید از طریق شرکت‌های حمل بار اقدام به اسباب‌کشی یا حمل بار کنند. در حال حاضر نیز در حال رایزنی با راهور برای تشکیل کارگروهی در این زمینه هستیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر درون شهری شهرداری ساری با اشاره به اینکه زیرساخت‌ها در حال فراهم شدن است و در این پنج سال چندین روگذر و زیرگذر بزرگ و اثرگذار ایجاد شده است، تصریح کرد: پارک ها و محل‌های شیک اقامتی چندین برابر شده و با نقشه جامع گردشگری ساری مسافران ساری را یکی از اهداف سفر خود می‌دانند. بنابراین سیستم حمل و نقل درون شهری باید خود را برای یک ساری جدید آماده کند و به خدمات خود جهت بدهد تا در راستای اهداف کلان و برنامه‌های بالادستی شهری باشند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر