امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۳
سرویس : سیاست زمان :   ۱۳۹۷/۹/۱ - ۲۰:۱۶ شناسه خبر : ۳۴۸۱
اصلاح‌طلبان فرصت‌طلب بر اساس هواشناسی تصمیم می‌گیرند
غفوری فرد: تضعیف روحانی خیانت به انقلاب و استقلال کشور است اوج مدت زمان تحریم ۲ سال بیشتر طول نخواهد کشید و در این مدت نباید به اثرات روانی دامن بزنیم غفوری فرد: تضعیف روحانی خیانت به انقلاب و استقلال کشور است حسن غفوری فرد گفت: در چنین شرایطی ما باید تمام توان خود را بر وحدت ملی و حمایت از رئیس جمهور که در نوک پیکان حملات خارجی است قرار دهیم.

وارش نیوز: هره ترسایی: سعید حجاریان تئوریسین اصلاح‌طلب اخیرا در گفت وگویی اعلام کرده اگر می‌دانستیم از جانب نیروهای تمامیت‌خواه این همه سنگ پیش پای روحانی خواهد افتاد و از آن سو، دولت دست راستی مانند ترامپ بر سر کار خواهد آمد، شاید بهتر بود اساساً عطای انتخابات را به لقایش می‌بخشیدیم و سرنوشت اصلاحات را به دولت روحانی گره نمی‌زدیم.

وی در بخش دیگری از اظهارت خود تاکید کرده است که دولت روحانی استعداد و ظرفیت کافی برای مقابله با معضلات داخلی نداشت.

این گفته ها و اظهاراتی شبیه به آن در حالی این روزها از اردوگاه اصلاح طلبی به گوش می رسد که همین جریان در انتخابات ریاست جمهوری حمایت صد درصدی از حسن روحانی را در دستور کار داشت. حال امروز و در شرایطی که دولت در شرایط سخت اقتصادی و بین المللی است در تلاشند با فاصله گرفتن از دولت از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند.

عده ای نیز بر این باورند که این رفتار اصلاح طلبان تاکتیکی انتخاباتی است و درتلاشند حساب خودشان را از دولت جدا کنند تا به این ترتیب جای پایی برای خود در انتخابات آینده ایجاد کنند.  

تضعیف رئیس جمهور خیانت بزرگی به استقلال کشور است

حسن غفوری فرد  با بیان اینکه در شرایط فعلی تضعیف رئیس جمهور خیانت بزرگی به انقلاب و استقلال کشور است، گفت: امروز رئیس جمهور از طرفی با توطئه ها و جنگ روانی آمریکا علیه ایران و از طرفی انجام نشدن تعهدات اروپایی ها در قبال برجام بعد از خروج ترامپ روبرو است، طبیعی است که در چنین شرایطی ما باید تمام توان خود را بر وحدت ملی و حمایت از رئیس جمهور که در نوک پیکان حملات خارجی است قرار دهیم.

وی با یادآوری شرایط اقتصادی و سیاسی کشور، گفت: در این شرایط تضعیف دولت و رئیس جمهور خیانتی بزرگ به استقلال کشور و انقلاب است.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید بر اینکه افراد فرصت طلب در زمان انتخابات بر حسب هواشناسی تصمیم گیری می کنند، ادامه داد: امروز این افراد از آنجا که فکر می کنند وزنه ی آقای روحانی در انتخابات آینده مجلس به دلیل شرایط موجود سبک باشد درتلاشند تا حساب خودشان را از دولت جدا کرده و بگویند مسئولیتی متوجه آنها نیست.

غفوری ادامه داد: این در حالی است که دولت آقای روحانی از معاون اول رئیس جمهور گرفته تا مسئولان کشوری، استانداران و مدیران ارشد کشور عمدتا از اصلاح طلب ها تشکیل شده است.

اصلاح طلبان صد در صد در خوب و بد دولت آقای روحانی سهیم هستند

وی تاکید کرد: بنابراین اینکه اصلاح طلبان با شعار و مصاحبه در روزنامه بگویند ما ای کاش عطای شرکت در انتخابات را به لقایش می بخشیدیم و می خواهیم حساب مان را از دولت جدا کنیم، نمی توانند خودشان را کنار بکشند زیرا صد در صد در خوب و بد دولت آقای روحانی سهیم هستند.

نماینده سابق مجلس طرح چنین اظهاراتی را از سوی جریان اصلاح طلب تاکتیک انتخاباتی خواند و گفت: این رفتار ممکن است به نفع اصلاح طلبان باشد اما به طور قطع به ضرر سیاست و استقلال کشور است آن هم در زمانی که باید همه نیروها حتی آنهایی که در انتخابات به آقای روحانی رای ندادند موضوع حمایت از دولت را در دستور کار داشته باشند.

غفوری فرد با بیان اینکه اوج مدت زمان تحریم ۲ سال بیشتر طول نخواهد کشید. گفت: ما نباید طی این مدت با طرح موضوعاتی به اثرات منفی روانی تحریم ها دامن بزنیم.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره اینکه آیا رفتار اصلاح طلبان در پروژه عبور از روحانی تداعی کننده رفتار آنها در پروژه عبور از خاتمی است، گفت: اصلاح طلبان فکر می کنند حافظه سیاسی مردم آنها را فراموش کرده و کارهایی که در زمان آقای خاتمی کردند یا حمایت های ابتدایی که از روحانی داشتند از ذهن مردم پاک شده است بنابراین چنین رفتارهایی از خود بروز می دهند این در حالی است که مردم با دقت رفتارهای سیاسی سیاسیون را رصد کرده و به خاطر می سپارند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر