امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۷/۸/۷ - ۱۲:۱۷ شناسه خبر : ۳۴۵۶

مردم «۱۳ آبان» پاسخ کوبنده به دشمنان انقلاب می‌دهند معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه مردم «۱۳ آبان» پاسخ دشمنان انقلاب را خواهند داد، گفت: با توجه به حساسیت شرایط کنونی منطقه و جهانی، ۱۳ آبان بیعت مجدد مردم با آرمان های جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری است.

وارش نیوز: به گزارش خبرگزاری تسنیم، عبدالقدیر کریمی شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی مراسم روز 13 آبان اظهار داشت: ما در راهپیمایی‌های مختلف در شهرستان گنبدکاووس مشکلی برای حضور پرشور مردم نداشتیم و امسال مردم گنبدکاووس با اجتماع بزرگ خود، جواب کوبنده‌ای برای حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی به دشمن خواهند داد.

وی افزود: کشور ما در شرایط حساس و خاصی قرار دارد و باید در این زمان کنونی توصیه‌های مقام معظم رهبری و بزرگان سیاسی را در ذهن تداعی و مرور کنیم و به این توصیه‌ها توجه کرده و جامه عمل بپوشانیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه امام (ره)، 13 آبان را روز انقلاب دوم تعبیر کردند،  بیان داشت: امام (ره) با تبیین،  شناخت و تحلیلی که از عمق و محتوا خباثت آمریکا و دشمنان مستکبر ایران اسلامی داشتند،از این روز مهم و تاثیرگذار به نام انقلاب دوم یاد کردند.

وی ادامه داد: کشور ایران بار دیگر در شرایط کنونی، اتحاد، وفاق و همدلی خود را با رای اعتماد قاطع به وزرای پیشنهادی دولت به دشمنان ثابت کرد و نشان داد که در مسیر تابناک انقلاب اسلامی هر جا نیاز به وحدت، همبستگی و وفاق باشد،این شرایط دیر سایه رهبر معظم انقلاب ،توسط قوای سه‌گانه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و حمایت مردم با هدف تحقق آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایجاد خواهد شد.

کریمی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برای حضور گسترده خود، کارکنان و مردم احساس وظیفه و تکلیف کرده و با باور دینی،مذهبی و ملی و اقتدار کامل در این مراسم و مناسبت های دیگر حضور یابند.

وی ابراز کرد: با توجه به اینکه محوریت این روز با حضور دانش آموزان است، انتظار می‌رود آموزش و پرورش با برنامه‌های هدفمند و تشکیلات منظم و منسجم در مراسم روز 13 آبان حضور یابد، ضمن اینکه راهپیمایی و حضور در این روز مختص دانش‌آموزان نیست و همه اقشار جامعه باید در این مراسم شرکت کنند.

حجت الاسلام علی فتحی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گنبدکاووس اظهار داشت: مراسم این روز با آغاز راهپیمایی در ساعت 10 صبح از جلوی اداره آموزش و پرورش آغاز خواهد شد و تا مصلی امام جعفر صادق (ع) ادامه خواهد یافت.

وی افزود: نقاشی کودکان با موضوعات این روز مانند تسخیر لانه جاسوسی، روز دانش آموز و تبعید امام خمینی( ره) در جلوی اداره آموزش و پرورش و مصلی و همچنین سرودن دسته جمعی سرود سرفراز باشی ایران من از جمله برنامه های این مراسم است که با قرائت قطعنامه و سخنرانی یکی از مسئولان در مصلی امام جعفر صادق(ع) به پایان خواهد رسید.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر