امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۱
سرویس : سیاست زمان :   ۱۳۹۷/۸/۷ - ۱۱:۲۴ شناسه خبر : ۳۴۵۰

استاندار با وعده توسعه راههای مازندران، خداحافظی کرد محمد اسلامی استاندار سابق، پس از اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر راه و شهر سازی با صدور پیامی ضمن قدردانی از همراهی مردم مازندران با وعده توسعه زیر ساخت ها و راههای استان، خداحافظی کرد.

وارش نیوز: به گزارش ایرنا، محمد اسلامی به عنوان بیست و دومین استاندار مازندران پس از کمتر از یک سال، روز گذشته با کسب 151رای موافق نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی انتخاب شد و به جمع دولت دوازدهم پیوست.
به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری مازندران، اسلامی با صدور پیامی ضمن خداحافظی با مردم شریف مازندران از همراهی و محبت همه جانبه مردم استان تشکر کرد.‎
در این پیام خطاب به مردم مازندران آمده است که اینک که به فضل پروردگار پس از قریب یکسال مسئولیت اینجانب در سمت استاندار مازندران، فرصت خدمت به شما مردم هوشمند و با محبت سرزمین علویان به پایان رسیده و با اعتماد ریاست محترم جمهوری و رای اعتماد مجلس شورای اسلامی توفیق خدمت در وزارت راه و شهرسازی نصیبم شد برخود واجب می دانم که از لطف و همدلی همه شما مردم شریف مازندران تشکر کنم.
استاندار سابق گفت: امیدوارم در مسئولیت جدید از برکت دعای خیر شما مردم علوی و فداکار، مومن و انقلابی دیار مازندران همچنان بهره مند بوده و قول می دهم همانطور که بارها اعلام کردم مازندران متعلق به همه مردم ایران است در جهت توسعه زیرساخت ها و راههای استان همواره تلاش کنم و در این مسیر به کمک و همراهی همه شما نیازمندم.
وی در این پیام از عنایت نماینده ولی فقیه در استان مازندران، اعضای مجلس خبرگان رهبری، وزیر کشور، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مقام های محلی و استانی و به ویژه از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران قدردانی کرد.
اسلامی در این پیام سرافرازی مازندران و بهروزی و سلامتی همه را خواستار شد و از ضعف و قصور احتمالی پوزش و طلب عفو و بخشش کرد.
در حال حاضر حسین زادگان معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران به موجب حکم استاندار سابق تمشیت امور جاری استان را بر عهده دارد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر