امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۴
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۳۹۷/۸/۲ - ۰۸:۰۶ شناسه خبر : ۳۴۳۳

زائران اربعین حتی‌الامکان ارز مورد نیاز را در داخل کشور تامین کنند دبیر ستاد مرکزی اربعین کشور از افزایش تعداد باجه‌ها و نیروی انسانی در شعبه‌های بانک ملی در نقاط مرزی خبر داد.

وارش نیوز : شهریار حیدری، دبیر ستاد مرکزی اربعین کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به ازدحام زائران برای دریافت ارز در عراق و نقاط مرزی، اظهار کرد: امروز جلسه‌ای با بانک ملی برای ساماندهی این وضعیت برگزار شد و  رئیس ستاد مرکزی اربعین هم تذکرات لازم را در این رابطه دادند.

دبیر ستاد مرکزی اربعین کشور با بیان اینکه تعداد باجه و نیروی انسانی در شعبه‌ها از فردا افزایش می‌یابد، گفت: تذکرات لازم در این رابطه داده شده است و بانک‌های ملی و مرکزی هم برای ساماندهی وضعیت موجود، جلسات متعددی را برگزار کرده‌اند، ضمن این که ما هم در ستاد مرکزی اربعین به طور مکرر با سفارت کشورمان در عراق مکاتبات متعددی در این زمینه داشته‌ایم. 

حیدری ادامه داد: قرار شد طی ۲ روز آینده تعداد باجه‌ها و نیروی انسانی افزایش پیدا کند اما زائران تا جای ممکن ارز مورد نیاز خود را در داخل کشور تامین کنند.

وی با تاکید بر اینکه باجه‌های مرزی فعال هستند، یادآور شد: این باجه‌ها تعطیل نشده است اما تعداد کم باجه‌ها نمی‌تواند جوابگوی نیاز تمامی زائران باشد که از فردا تعداد باجه‌ها افزایش پیدا می‌کند و مسئولان مرزی درحال آماده سازی و راه اندازی باجه‌های جدید هستند. 

به نقل از خبرگزاری فارس

کلید ‫واژه‌ها:

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر