امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۳۹۷/۷/۲۱ - ۱۷:۳۰ شناسه خبر : ۳۴۱۲

آغاز عملیات ساخت بیمارستان ۹۱ تختخوابی گالیکش عملیات اجرایی ساخت بیمارستان ۹۱ تختخوابی شهرستان گالیکش در فضایی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع و در چهار طبقه آغاز شد.

وارش نیوز: به گزارش ایسنا، مراسم کلنگ زنی اجرای این پروژه با حضور معاون پارلمانی و امور مجلس وزارت بهداشت، استاندار گلستان، نمایندگان مجلس منطقه شرق استان و جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان در گالیکش برگزار شد.

معاون پارلمانی و امور مجلس وزارت بهداشت در این مراسم اظهار کرد: بسیاری از دشمنان ایران اسلامی به دنبال ایجاد یاس و نا امیدی در بین مردم هستند و خوشحالم که با وجود قومیت های مختلف، چنین روحیه نشاط و امیدی در مردم وجود دارد و این موجبات دلگرمی دولت در پیشبرد اهداف سلامت است.

دکتر ابراهیم گلمکانی تصریح کرد: با وجود مشکلات عدیده هم در آغاز و هم در ادامه برنامه تحول نظام سلامت، خوشبختانه دولت تدبیر و امید توانسته گامهای موثری در حوزه سلامت بردارد که از جمله مهمترین آنها حفاظت مالی از بیماران و افزایش کیفیت و دسترسی مردم به خدمات سلامت بوده است.

وی افزود: در بحث حفاظت مالی دستاوردهای چشمگیری از جمله کاهش پدیده زیر میزی و جلوگیری از ارجاع بیماران به بیرون از بیمارستان داشته ایم.

گلمکانی با بیان اینکه حوزه سلامت حوزه بزرگ و وسیعی است که همواره نیازمند کمک خیرین و معتمدان است، بر استفاده بیشتر از ظرفیت و توان خیرین در استان گلستان تاکید کرد.

دکتر عبدالرضا فاضل، رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز در این مراسم گفت: بیمارستان 91 تختخوابی گالیکش در فضایی به مساحت 30 هزار مترمربع و در چهار طبقه و با بودجه ای بالغ بر 650 میلیارد ریال احداث می شود.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر