امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۲
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۳۹۷/۱/۱۵ - ۰۹:۴۵ شناسه خبر : ۳۳۷
یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛
رئال مادرید با رونالدو بی رقیب در اروپا/ شکست تحقیر آمیز یوونتوس تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار رفت مقابل یوونتوس با درخشش کریستیانو رونالدو به بردی قاطعانه دست یافت تا گام بلندی برای حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بردارد.

وارش نیوز:تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار رفت مقابل یوونتوس با درخشش کریستیانو رونالدو به بردی قاطعانه دست یافت تا گام بلندی برای حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بردارد.

 تیم های فوتبال یوونتوس و رئال مادرید حساس ترین بازی دور رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را سه شنبه شب برگزار کردند که طی آن رئال مادرید با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد.

نیمه نخست این بازی با برتری یک بر صفر رئال مادرید خاتمه یافت. کریستیانو رونالدو در دقیقه ۳ پاس ایسکو از چپ را با ضربه ای دقیق در میان مدافعان میزبان به گل تبدیل کرد.

رونالدو با این گل به نخستین بازیکنی تبدیل شد که در ۱۰ مسابقه متوالی در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده است. این سریعترین گل او در لیگ قهرمانان نیز به حساب می آید.

رئال مادرید بعد از این گل با پاس های تک ضرب و پرس حریف کاملا میدانداری کرد. با این حال تیم یوونتوس در دقیقه ۲۲ تا آستانه گل تساوی پیش رفت که ضربه دیبالا را ناواس با واکنشی دیدنی دفع کرد.

در دقیقه ۳۶ بازی شوت پر قدرت تونی کروس به تیر افقی دروازه یوونتوس اصابت کرد تا فاصله دو تیم بیشتر نشود. بعد از آن یوونتوس بر بازی مسلط شد اما نتیجه در نیمه نخست تغییر نکرد.

در شروع نیمه دوم رئال مادرید در یک ضد حمله می توانست به گل برسد. ضربه ناگهانی رونالدو از زاویه بسته به شکلی خطرناک از کنار دروازه بوفون به بیرون رفت.

بازی متعادل پیش می رفت تا اینکه رئال مادرید در دقیقه ۶۴ به گل دوم خود نیز دست یافت. این بار هم رونالدو زننده گل بود. اشتباه کیه لینی در یک رفت و برگشت توپ را به دنی کارواخال رساند تا ارسال او با ضربه قیچی برگردان دیدنی رونالدو همراه شود و او یک سوپر گل را در لیگ قهرمانان به ثبت برساند. این چهاردهمین گل رونالدو در لیگ قهرمانان بود.

دو دقیقه بعد پائولو دیبالا با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد تا کار برای یوونتوس دشوارتر از قبل شود.

رئال مادرید در دقیقه ۷۲ به گل سوم خود نیز دست یافت تا کار را تمام کند. مارسلو بعد از یک و دو با رونالدو از بوفون نیز عبور کرد و گل سوم را به ثمر رساند.

شاگردان زیدان که در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان برابر یوونتوس به بردی پرگل دست یافته بودند این بار هم حریف ایتالیایی را در هم کوبیدند تا شانس نخست قهرمانی در این فصل محسوب شوند.

 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر