امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۹
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۳۹۷/۷/۶ - ۱۴:۵۰ شناسه خبر : ۳۲۸۳

تمامی روستاهای کلاله دارای مکان ورزشی می شود فرماندار کلاله در شرق استان گلستان اعلام کرد: با بهره گیری ازامکانات و ظرفیت های موجود، تا پایان سالجاری هر روستای این شهرستان دارای یک مکان ورزشی خواهد شد.

وارش نیوز: به گزارش ایرنا، محمد حمیدی روز پنجشنبه در ششمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کلاله ادامه داد: این اماکن ورزشی در 105 روستای این شهرستان به منظور بهره گیری از ورزش برای سلامت جامعه و کمک به بهینه سازی اوقات فراغت جوانان و مقابله با اعتیاد به مواد مخدر راه اندازی می شود.
فرماندار کلاله داشتن آمارهای مرتبط با اعتیاد و مبارزه با قاچاق موادمخدر را مورد تاکید قرار داد و از نهادها و دستگاه های اجرایی مرتبط با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کلاله خواست در فعالیت هایی که در این عرصه دارند ، همکاری و همسویی های لازم را مورد توجه قرار دهند.
درادامه این جلسه رئیس شبکه بهداشت ودرمان کلاله اعلام کرد: در واحد ترک اعتیاد و درمان معتادین به مواد مخدر(MMT) شبکه بهداشت ودرمان مستقر در بیمارستان رسول اکرم (ص) این شهرستان 562 نفر معتاد به مواد مخدر تحت درمان هستند.
دکتر مهیار کلوی با بیان اینکه در 6 ماه اول سالجاری علاوه بر دو دوره آموزشی برای پرسنل و کارشناسان واحد MMT بیمارستان این شهرستان، 47 کلاس آموزشی با موضوع عوارض و مضرات مصرف مواد مخدر در سطح روستاهای کلاله برگزار شده است.
وی با بیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر در بین مردان بیشتر از زنان است، افزود: براساس بررسی های کارشناسی صورت گرفته، در این شهرستان اکثر معتادین به مواد مخدر را مردان 31 تا 65 سال که عموما شاغل، دارای مسکن ، کم سواد یا بیسواد هستند تشکیل می دهند.
اراز قلی بیری رئیس اداره بهزیستی کلاله نیز اظهارداشت: در این شهرستان یک مرکز میان مدت و دو مرکز سرپایی ترک اعتیاد تحت نظر بهزیستی فعالیت دارند که در 6 ماه گذشته 143نفر برای ترک اعتیاد به مراکز یاد شده مراجعه کرده اند.
به گزارش ایرنا، فرماندارکلاله در آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رشادت ها وسلحشوری های آنان تصریح کرد: برای مقابله با تهدیدات دشمن به رهبری مقتدای خود قاطعانه ایستاده ایم.
محمد حمیدی روز پنجشنبه اظهارداشت: فداکاری ها و جانفشانی های شهیدان و ارزش های دوران دفاع مقدس بایستی برای انتقال به آیندگان مستند سازی و نشان داده شود که ملت ما در دفاع از نظام جمهوری اسلامی نه تنها در مقابل رژیم تا دندان مسلح بلکه در مقابل تمام کشورهایی که همه جانبه حامی رژیم صدام بودند، قاطعانه ایستادند.
آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای کلاله به مناسبت هفته دفاع مقدس با شرکت مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.
شهرستان کلاله با 130 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و مردم این شهرستان 148 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر