امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۶
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۷/۷/۳ - ۱۳:۱۸ شناسه خبر : ۳۲۵۳
عضو شورای شهر محمودآباد خبر داد
زمین دپوی زباله معضل بزرگ شورای شهر محمودآباد عضو شورای اسلامی شهر محمودآباد از تهیه زمین دپوی زباله برای این شهر به عنوان یک معضل بزرگ نام برد.

وارش نیوز: محسن صالحی در گفت‌و‌گو با ایسنا با بیان اینکه برای پیشبرد توسعه پایدار شهری نیازمند سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار هستیم، اظهار کرد: نقش شهرداری و شورای شهر برای توسعه گردشگری بسیار پر رنگ بوده  و ورود یه سرمایه گذار به شهر و سرمایه گذاری در یک پروژه گردشگری نیازمند همکاری و مدیریت مجموعه مدیریت شهری شهر است.

وی با اشاره به اینکه دغدغه زباله از مهم‌ترین مشکلاتی است که نسبت به این امر دغدغه داریم، گفت: زمین های محمودآباد، از اراضی پایین دست است که به همین دلیل پیدا کردن زمینی که بتوانیم در آن دپوی زباله داشته باشیم را به یک معضل بزرگ تبدیل کرد.

زمین دپوی زباله محمودآباد باید به مالک آن بازگردانده شود

عضو کمیسیون محیط زیست شورای شهر محمودآباد، تصریح کرد: زمین دپوی زباله ای که امروز زباله های محمودآباد در آن دپو می شود مالک شخصی داشته که باید زمین به وی باز گردانده شود.

صالحی افزود: با تشکیل جلسه کمیته پسماند در شهرداری با پیمانکاری که واجد شرایط باشد قراداد بسته شد تا ضمن جمع آوری زباله، بحث تفکیک از مبدا را نیز در دستور کار داشته باشد.

"سیمی تریلر" راهی برای جلوگیری از به جریان افتادن شیرآبه

عضو شورای شهر محمودآباد گفت: وظیفه این پیمانکار بحث آموزش در ادارات، مدارس و خانه ها، ایجاد کانکس هایی به صورت ایستگاهی که زباله های خشک را تحویل بگیرد است.

وی با بیان اینکه در پایان سال گذشته مصوبه ای برای تهیه "سیمی تریلر" مخزنی که در آن زباله‌ها جمع‌آوری شده تا شیرابه ها به زمین ریخته نشود در دستور کار قرار داده ایم، اظهار کرد: با خرید سیمی تریلر به جای دپوی زباله بر روی زمین، زباله ها در این مکان جمع آوری می شوند و مزایای این دستگاه این است که از جاری شدن شیرآبه زباله بر روی زمین جلوگیری می کند.

صالحی افزود: حتی خرید این سیمی تریلر هم باید با جانمایی خاص خود صورت گیرید؛ یعنی زمینی تهیه شده و در آن جا مستقر شود.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر