امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۷/۷/۱ - ۱۵:۴۰ شناسه خبر : ۳۲۳۰

آغاز سال تحصیلی دانش آموزان در مازندران آئین بازگشایی مدارس مازندران امروز با حضور استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در بابلسر برگزار شد.

وارش نیوز: در این مراسم محمد اسلامی استاندار مازندران با اشاره به اینکه توسعه مدرسه محوری  به عنوان یک شاخص و اولویت در استان قرار گرفته است، اظهار کرد: نقش دانش آموزان در مهارت آموزی مهم است وبر این مبنا باید استعدادهای فردی دانش آموزان شناسایی و تقویت شود و علاوه براین، کار گروهی را به کار فردی ترجیح دهید.

وی خاطرنشان کرد: باید به صورت شاخص مدرسه محوری را در کشور توسعه دهیم چرا که یک اولویت به شمار می رود و حرفه آموزی و توسعه مهارت نیز در دستور کار قرار گیرد.

اسلامی گفت: باید عقاید درست را به اشتراک گذاشته و در مسیر رشد دانش آموزان به کار بگیریم تا مدرسه و خانه یک شخصیت را پدید بیاوریم چرا که دوگانگی، دانش‌آموزان را دچار بحران می کند و لازم است خانواده ها با مدرسه تعامل داشته و خانه و مدرسه یک تشکل واحد در فکر و رفتار باشند.

وی همچنین با گرامیداشت عاشورا و هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: شهدای ما با عشق و اعتقاد در راه جهاد خداوند به شهادت رسیدند و دانش آموزان نیز باید از سیره شهدا الگو گرفته و پیروی کنند.

استاندار مازندران با بیان اینکه ایجاد ناآرامی و بدبینی در کشور از جنگ های روانی دشمنان است، گفت: دشمن می خواهد مردم را با عملیات روانی مایوس کند اما مردم نشان دادند که قویتر از همیشه و با ایمان راسخ در صحنه هستند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر