امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۷/۷/۱ - ۱۵:۳۶ شناسه خبر : ۳۲۲۹
نماینده مردم آمل در مجلس خبر داد
تعیین تکلیف شیرابه‌های عمارت پیش از تکمیل سد هراز نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی از تعیین تکلیف شیرابه‌های عمارت پیش از تکمیل سد هراز خبر داد.

وارش نیوز: عزت‌الله یوسفیان‌ملا در گفت‌و‌گو با ایسنا با اشاره به احداث کارخانه زباله سوز در آمل، اظهار کرد: اعتبار ۱۵۰میلیارد تومانی برای این پروژه در نظر گرفته شده است که جزو پروژه های ملی و اصلی وزارت کشور است.

وی با بیان اینکه با مطالعات فراوان قطعه زمینی در منطقه پاساکش برای دپوی زباله و تاسیس زباله سوز از اداره اوقاف خریداری شد، تصریح کرد: به دنبال تامین پیمانکار برای این پروژه هستیم و آگهی هایی برای این منظور نیز منتشر شده و شهرداری نیز مشغول جاده‌سازی در محل موردنظر است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیش از تاسیس زباله سوز باید انتقال، امحا یا سوزاندن و جداسازی زباله صورت گیرد که این امر مهم در حال انجام است.

یوسفیان‌ به شیرابه های تولید شده ناشی از زباله در سایت عمارت نیز اشاره کرد و گفت: پیش از آبگیری سد هراز باید پروژه زباله و شیرابه ها را به اتمام برسانیم و بدین منظور بهترین راه خاکبرداری و ساخت دیواره بتنی در انتهای منطقه عمارت است که از نفوذ شیرابه ها جلوگیری کند.

منطقه عمارت در 30 کیلومتری آمل قرار دارد و حدود ۴۰ سال است که زباله ۸ شهر مازندران در آن محل تخلیه می‌شود.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر