امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۴:۱۶ شناسه خبر : ۲۷

آشتی مازندرانی ها با سینما در جشنواره ٢٠ هزار و ٨٠٠ مازندرانی امسال فیلم‌های جشنواره فجر، بخش سیمرغ و پروانه‌ها را دیدند.

وارش نیوز: احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: در مدت اکران فیلم‌های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در ساری و نوشهر ١٧ فیلم اکران شد که با استقبال گسترده علاقمندان همراه بود.

وی با اشاره به استقبال مازندرانی‌ها از فیلم‌های جشنواره امسال، افزود: جشنواره امسال فرصت آشتی مردم با سینما را فراهم کرد و سال سینمایی خوبی را نوید می‌دهد.

جاودانی با اشاره به اینکه اکران این فیلم‌ها از چهاردهم بهمن در دو سینما سپهرساری و شقایق نوشهر آغاز شد، گفت: در برخی اکران ها، سالن این دو سینما مملو از تماشاگران و بیش از ظرفیت این دو سینما بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: درخواست‌های فراوانی برای اضافه شدن سانس‌ها و فیلم‌ها داشتیم، ولی با توجه به نبود اعتبارات نتوانستیم سانس و یا تعداد فیلم‌ها را اضافه کنیم.

وی گفت: در بخش سیمرغ و پروانه‌ها نیز در مدت برگزاری این جشنواره چهارهزار دانش اموز از پنج فیلم ویژه کودکان و نوجوانان در این دو سینما دیدن کردند.

وی افزود: مازندران را از استان‌هایی دانست که استقبال از جشنواره فیلم فجر در آن بسیار گسترده و چشمگیر بوده است که این امر بیانگر سطح فرهنگ و علاقه مردم استان به سینما دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در مازندران گفت: خوشبختانه امسال ژانر‌های کمدی، اجتماعی، دفاع مقدس، ایثار و شهادت، فضای مجازی، آسیب‌های اجتماعی رادرفیلم‌ها شاهد بودیم که مورد استقبال مردم قرار گرفتند.

جاودانی افزود: در جشنواره امسال فیلم‌های «قهرمانان کوچک»، «خجالت نکش»، «جاده قدیم»، «دنیای کیف‌ها»، «چهارراه استانبول»، «دارکوب»، «فیلشاه»، «ماهورا»، «بمب»، «دزد و پری»، «امیر»، «شکلاتی»، «تنگه ابوغریب»، «سوء تفاهم»، «به وقت شام»، «سرو زیر آب» و «مغز‌های کوچک زنگ‌زده» در مازندران اکران شد.

اکران فیلم‌های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر یکشنبه شب در مازندران به خط پایان رسید.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر