امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳
سرویس : سیاست زمان :   ۱۳۹۷/۶/۳۰ - ۱۵:۰۸ شناسه خبر : ۲۲۲۳
رئیس کل دادگستری استان تهران:
رسیدگی به جرایم اقتصادی بصورت ویژه در حال انجام است رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: رسیدگی به جرایم اقتصادی در دادگستری استان تهران به صورت ویژه و تخصصی در حال انجام و شعب ویژه‌ای به این امر اختصاص داده شده است.

وارش نیوز: به گزارش روز جمعه ایرنا از قوه قضاییه،غلامحسین اسماعیلی گفت: روند رسیدگی به پرونده‌های مهم اقتصادی را از نظر زمان رسیدگی و کیفیت و اطلاع رسانی شتاب بخشیده ایم.
وی با اشاره به عملکرد قوه قضاییه در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهار داشت: موضوعات مربوط به جرایم اقتصادی به جهت اهمیت و نقشی که در زندگی فردی مردم ایجاد می‌کند و با توجه به آسیبی که به اعتماد عمومی مردم می‌رساند، همیشه جزو اولویت‌های رسیدگی قوه قضاییه و دادگستری استان تهران بوده است.
وی اضافه کرد: در سالیان گذشته پرونده‌های اقتصادی مهم توسط دادگستری استان تهران رسیدگی و رای‌های مهمی نیز در این زمینه صادر شده است و آن‌هایی که قطعیت یافته اجرا شده و یا در مرحله اجرا است.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در وضعیت جدید و تلاطمی که درحوزه مسائل اقتصادی در سال جاری رخ داد و سوء استفاده‌ای که عناصر سودجو و فرصت طلب و اهمالی که برخی از متولیان بخش‌های مربوطه در دستگاه‌های اجرایی و اداری انجام دادند و آثار زیانباری که این اعمال مجرمانه در جامعه بجا گذاشت، ایجاب کرد برغم پیشینه طولانی و قدیمی دادگستری در رسیدگی به جرایم اقتصادی، روند رسیدگی به پرونده‌های مهم اقتصادی را هم از نظر زمان رسیدگی و هم از لحاظ کیفیت و اطلاع رسانی به مردم و جامعه شتاب ببخشیم و در خصوص اقداماتی که در این حوزه انجام می‌شود، شعب ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی تشکیل شده است.
وی گفت: هماهنگونه که مردم شاهد هستند قوه قضاییه و دادگستری استان تهران به رسالت خود در این حوزه به خوبی عمل می‌کند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر