امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲
سرویس : سیاست زمان :   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۳:۵۳ شناسه خبر : ۲۲

۲۲ بهمن حماسه ای بنام ملت ۲۲ بهمن امسال، ویژگی های استثنایی متعددی داشت که اهم آنها عبارتند از: اعلام استراتژی امریکا که بیشتر شبیه به یک لاف سیاسی است مبنی بر اینکه نمی گذاریم ایرانی ها چهلمین سال انقلابشان را ببینند و نیز وعده مقام معظم رهبری که امسال ۲۲ بهمن تماشایی خواهیم داشت و البته آشوبهای اوایل دی امسال را نیز می توان به این ویژگی ها افزود که نیاز به واکنش های مناسب خودش را داشت. ....

وارش نیوز: بزرگترین حماسه حضور، تجلی شورانگیز یک ملت در کف خیابان و حمایت از انقلابی است که 39 سال قبل خودشان و پدرانشان آن را خلق کرده و تاکنون نیز با اقتدار همین ملت، پایدار و استوار و مقتدر مانده است.

22 بهمن امسال، ویژگی های استثنایی متعددی داشت که اهم آنها عبارتند از: اعلام استراتژی امریکا که بیشتر شبیه به یک لاف سیاسی است مبنی بر اینکه نمی گذاریم ایرانی ها چهلمین سال انقلابشان را ببینند و نیز وعده مقام معظم رهبری که امسال 22 بهمن تماشایی خواهیم داشت و البته آشوبهای اوایل دی امسال را نیز می توان به این ویژگی ها افزود که نیاز به واکنش های مناسب خودش را داشت.

قطعاً با چنین حضور گسترده و واقعاً فراتر از حد انتظار، ناظران بیطرف و منصف بین المللی و داخلی، ملت ایران و رهبری عزیز را طرف پیروز روز 22 بهمن امسال اعلام خواهند کرد و در مقابل انکارها و سانسورهای ناجوانمردانه و خصمانه رسانه های غول پیکر استکبار در عرصه های ماهواره ای، اجتماعی و نرم افزاری خواهند ایستاد، اما آنچه که برای ما مهم تر از اقرار و انکار آنها ارزش دارد، پیوند مستمر مردم با آرمانهای انقلاب اسلامی، امام راحل، شهدای عزیز و مقام عظمای ولایت است که علیرغم همه مشکلات معیشتی، با بصیرت مثال زدنی بین این دو مقوله تفکیک به عمل آورده و حاضر نیستند که حتی لحظه ای پای به عقب کشیده و خیمه ولایت و سنگرهای دفاع از نظام را خالی کنند.

حضور غرورانگیز امروز مردم به اندازه ای بود که آمارگیران جهانی هم ، عدد کم آورده و باید ادبیات شمارشی خود را عوض کرده و تنها از این اصطلاح استفاده کنند که امروز همه مردم به صحنه آمده و با صراحت ضمن دفاع از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، شعارهای استراتژیک مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سر داده و خائنان به اسلام و جهان اسلام را نیز محکوم کردند.

شاید باورش برای نظام سلطه جهانی سخت باشد که با این همه هزینه و بکارگیری تحلیل گران و ماهران و دلقک ها چرا نمی توانند قدمی رو به جلو برداشته و نسل امروز را از نظام جدا کنند.

حضور متنوع اقشار و سنین و نیز تیپ های اجتماعی مختلف و متفاوت در این راهپیمایی تاریخی، خط بطلان بر همه امیدواری های کاذبی کشید که فکر می کردند با القائات غلط می توانند چهره دروغین خود را پشت ماسک های فریب مخفی نگه دارند و همچنان از جوانان و نوجوانان ما سواری بخورند.

22 بهمن اگر چه بلحاظ جغرافیایی یک پدیده زمستانی است، اما بلحاظ محتوایی و تأثیرگذاری یک پدیده بهاری است و قابلیت شکوفایی در جامعه دارد و قطعاً نشانه بارز رویش های انقلاب است و امیدواریم که مسئولین محترم جامعه پیام این حضور استثنایی و تماشایی را دریافت کرده و در حل مشکلاتی که می توانند زمینه های سوءاستفاده دشمنان را فراهم کرده و یا جوانان را دچار استیصال کنند، کوشاتر عمل کنند و نگذارند که شیرینی حضور ولایی امروز رقیق گردد.

دکتر هادی ابراهیمی عضو هیئت علمی دانشگاه رسانه ملی

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر