امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۲
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۷/۶/۲۳ - ۱۲:۳۶ شناسه خبر : ۲۱۴۱

حال عمومی نماینده مردم قائمشهر در مجلس رضایتبخش اعلام شد عبدالله رضیان ،نماینده مردم شهرستانهای قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار که در حاشیه بازی دیشب نساجی و پرسپولیس در استادیوم آزادی تهران دچار حمله قلبی شد، به گفته رئیس دفتر ارتباط مردمی وی در مازندران مناسب است.

وارش نیوز :حسن رستمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رضیان دیشب برای حمایت از تیم فوتبال شهرش نساجی مازندران در برابر پرسپولیس به ورزشگاه آزادی تهران رفت.
وی ادامه داد: بعد از پایان بازی دو تیم و در حال پایین آمدن پله های استادیوم و احساس کرخی در پاها کرد و بعد از آن نقش بر زمین شد.
به گفته رئیس دفتر عبدالله رضیان، بعد از بروز این حالت ماموران اورژانس به سرغت وارد عمل شدند و عملیات احیای وی را به مدت 15 دقیقه انجام دادند و پس از آن وی را به بیمارستان فیاض بخش تهران منتقل کردند.
وی گفت: بعد از انجام پاره ای اقدامات بنا به خواست دفتر رضیان، وی به بیمارستان خاتم الانبیاء تهران منتقل و آنژیو گرافی
قلب او انجام شد.
رستمی اضافه کرد: از صبح روز پنجنشبه با نظر پزشکان، رضیان به بخش سی سی یو (مراقبت های ویژه قلب ) این بیمارستان منتقل شد تا اقدامات مراقبتی لازم برای او انجام شود.
وی با اشاره به اینکه رضیان 51 ساله سابقه بیماری قلبی نداشت، گفت: با توجه به حجم بالای جلسات که روز گذشته وی در شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه داشت، این مساله باعث خستگی او شده بود که منجر به این مساله شد.
رستمی در خصوص زمان ترخیص وی گفت: هنوز پزشکان در این خصوص نظری نداده اند.
شب گذشته و در دیدار هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران ، تیم نساجی مازندران و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر یک به نفع تیم میزبان خاتمه یافت.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر