امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۱
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۳۹۷/۶/۱۲ - ۱۱:۵۱ شناسه خبر : ۱۹۹۰

۳۸درصد ورزشکاران مازنی اعزام به جاکارتا مدال گرفتند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: حدود ۳۸ درصد از ورزشکاران اعزامی این استان به هیجدهمین دوره بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ موفق به دریافت مدال شدند.

وارش نیوز: حبیب حسین زادگان روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: برای این رقابت ها 34 ورزشکار مازنی از رشته های مختلف ورزشی اعزام شدند که توانستند 13 مدال رنگارنگ این رقابت ها را به خود اختصاص دهند.
وی اضافه کرد: در مجموع ورزشکاران مازنی کاروان ورزشی ایران به جاکارتا 25 درصد از مدال طلا و 20 درصد کل مدال های رنگارنگ کاروان ورزشی کشورمان را به دست آوردند.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اظهار داشت: در این رقابت ها در ورزش های انفرادی رشته های کشتی، وزنه برداری و ووشو به ترتیب حسن یزدانی، بهداد سلیمی و عرفان آهنگریان گردن آویز طلا دریافت کردند.
به گفته وی همچنین معین نبی بخش در رشته کبدی و علی شفیعی در رشته والیبال نیز با قهرمانی تیمی در این رقابت ها طلا دار شدند.
حسین زادگان اضافه کرد: کاروان ورزشی ایران به جاکارتا در مجموع 20 مدال طلا گرفت که 5 مدال طلا بر گردن مازنی ها انداخته شد.
وی ورزشکاران نقره آور مازنی را در کاروان ورزشی ایران به جاکارتا میثم میرزایی( تیمی بسکتبال)، مجتبی عابدینی ( شمشیربازی) رزیتا علیپور ( انفرادی کاراته ) و برنزآوران را فرزان عاشورزاده( انفرادی تکواندو) ،رضا اطری ( کشتی )،نوشاد عالمیان ( تنیس روی میز- انفرادی) و محمد نبی رضایی( قایقرانی کانوی یک نفره) و امین بوداغی ( قایقرانی کایاک )نام برد.
موفقیت ورزشکاران مازنی اعزام به هیجدهمین دوره بازی های آسیایی جاکارتا 2018 اندونزی بازتاب خوبی در بین مردم و مسوولان استانی داشته به طوری که استاندار مازندران و نماینده ولی فقیه با انتشار بیانیه ای موفقیت این ورزشکاران را تبریک گفتند.
در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی در سال 2014 از این خطه شمال کشور 24 ورزشکار مازنی اعزام شدند که در آن رقابت ها 15 مدال رنگارنگ را کسب کرده بودند.
کاوران ورزشی 387 نفره ایران به بازی های جاکارتا 2018 موفق شدند تا 62 مدال کسب کنند که سهم طلا و نقره هر کدام 20 مدال و برنز نیز 22 مدال بود و ایران در مجموع رتبه ششم را به خود اختصاص داد.
این در حالیست که کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی 2014 کره جنوبی پنجم شد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر