امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۲
سرویس : سیاست زمان :   ۱۳۹۷/۶/۷ - ۱۰:۴۴ شناسه خبر : ۱۹۴۳
یادداشت اختصاصی وارش‌نیوز
حرکت در جاده اتحاد و همدلی، رمز برون‌رفت از شرایط کنونی توسعه ایران را جز در همفکری و همراهی و اتحاد دولت و ملت در جای دیگر نمی توان یافت. مسائل زودگذر و بر خواسته از شور مثل انتخابات نباید وحدت و اقتدار کشور را خدشه دار کند زیرا افتخار پیشرفت یا سرزنش عقب ماندگی هر وجب از جغرافیای این سرزمین متعلق به همه ایرانیان است نه گروه خاص.

اختصاصی وارش نیوز: سرزمین، ملت و حکومت سه عنصر تشکیل‌دهنده هر کشور هستند و هدف هر ملت و حکومت توسعه و پیشرفت آن سرزمین و ایجاد رفاه پایدار و زندگی بهتر برای نسل فعلی و آینده است. این هدف جز با التزام به رابطه محکم و انکار‌ناپذیری به نام اتحاد و همدلی بین ملت و حکومت محقق نمی‌شود. بنیان اقتدار و عزت یک ملت و کشور در همه اعصار، در اتحاد و همدلی بین حکومت و ملت می‌باشد. در هر شرایطی نسخه شفا بخش برای گذر از هر آسیب و تهدید و بحران، وحدت می باشد. در شرایط فعلی کشور بیش از هر چیزی به انسجام داخل کشور محتاجیم و یکی از الزامات امروز، اتحاد گروها و جناح‌ها و همه ارکان کشور به دور از تعصبات و منافع‌سنجی حزبی و شخصی، همدل و همراه شدن دولت با ملت برای استقامت در برابر دشمنان متحد در منطقه و فرا منطقه و مزدوران داخلی هستیم. همه جناح‌ها و احزاب و ارکان کشور و قوی سه‌گانه باید به ملت یکپارچه ایران گره بخورند. منافع و مصالح جناحی و شخصی را کنار بگذارند و منافع ملی را ترجیح دهند و همراه ملت در مقابل دشمن یک صدا شوند و مشارکت فعال‌تری داشته باشند. دولتی که انتخاب می‌شود مختص یک حزب و جناح خاص نیست دولت کشور ایران و جمهوری اسلامی است. همه باید حامی سیاست‌های درست  برای رفع آسیب‌ها و تهدیدها باشند و همچنین دولت مردان هم صدای منتقدان را بشنوند و منتقدان هم با نقد منصفانه چراغ راه شوند.

توسعه ایران را جز در همفکری و همراهی و اتحاد دولت و ملت در جای دیگر نمی توان یافت. مسائل زودگذر و بر خواسته از شور مثل انتخابات نباید وحدت و اقتدار کشور را خدشه دار کند زیرا افتخار پیشرفت یا سرزنش عقب ماندگی هر وجب از جغرافیای این سرزمین متعلق به همه ایرانیان است نه گروه خاص. بیاییم رو راستی و همدلی با مردم را آغاز کنیم و صادقانه مشکلات را در میان بگذاریم و در مسیر حل مسائل گام برداریم و تکریم سفره مردم و رفع مشکلات معیشتی آن‌ها را در دستور کار خود قرار دهیم. در کنار مردم قرار گیریم همانطوری که در هر زمانی که نیاز به حضور و حمایت مردم بود لحظه‌ای درنگ نکردند و از جان و مال خود ایثار کردند و مشت محکم بر دهان یاوه‌گویان و متجاوزان زدند.

امروز همان مردم هستند با همان روحیه و با همان انگیزه، فقط مسئولان باید بار روانی از روی دوش مردم بردارند، همت و تلاش مضاعف کنند و اعتماد مردم به توانمندی‌های مسئولان در حل مشکلات و مبارزه با اختلاسگران و مفسدان و رانت‌بازان بازیابی شود. هر کجا ملت و مسئولان در کنار هم بودند به آنچه که می‌خواستند رسیدند. بیاییم دولت را باور و کمکش کنیم. دولت برای همه است. از تخریب و تضعیف و ایجاد ناامیدی بپرهیزیم. در این برهه از زمان تصفیه حساب‌ها و دامن زدن به اختلاف سلیقه‌های شخصی و جناحی جایز نیست و این تفکر جز به ویرانی ایران عزیز نمی‌انجامد. همه تمام قد برای عزت و سربلندی وطنمان دست در دست هم دهیم  و با تکیه بر اتحاد و همدلی و حمایت و ایستادگی به رسالت خودمان که کمک به کشور به دور از هر گونه تعصبات سیاسی و فرهنگی عمل کنیم. مشکل امروز ما  از خارج کشور و تحریم‌ها نیست بخشی از آن از سوءمدیریت و بخش دیگر از عدم حمایت و هدایت و پیگیری ملت است. همه اقشار به نوبه خود و در حد توان باید در مسیر همدلی سهیم شویم و قطعا در این راه نقش نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پر رنگ است نمایندگان هم باید در چارچوب قانون پشتیبان دولت و همراه ملت باشند از دخالت و اعمال فشار کاذب در راستای منافع سیاسی خویش دست بکشند. طوری حرکت نکنند که نا هماهنگی بین دولت، ملت و مجلس پیش آید. همدلی و وحدت آسان‌ترین راه حل برای برون رفت از شرایط کنونی است. اتحاد و همدلی مدح و ثنا کردن تمام عملکرد دولت و حکومت نیست. نقد بجا و سازنده و اقدام و عمل برای رفع کاستی‌ها و کمبودها؛ و پرهیز از هرگونه سکوتی که منجر به زیان و خسارت به نظام و کشور شود. دولت بستر مشارکت همه دلسوزان به کشور را مهیا سازد از جنگ‌های زرگری پرهیز کنیم. تحمل عقاید را در خود افزایش و برای فهم مشترک و بهبود اوضاع تلاش کنیم که فردای بهتر برای ایران حاصل اندیشه و اقدامات ماست .

تیمور داداشی آبکسری

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر