امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۹
سرویس : سیاست زمان :   ۱۳۹۷/۵/۲۵ - ۱۱:۵۶ شناسه خبر : ۱۸۰۸
سخنگوی شورای نگهبان:
کلیت طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان تایید شد سخنگوی شورای نگهبان از تایید کلیت طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در جلسه امروز - چهارشنبه - این شورا خبر داد.

وارش نیوز: «عباسعلی کدخدایی» در گفت وگو با ایرنا با تشریح جلسه امروز این شورا اظهار داشت: طرح ممنوعیت به کار گیری بازنشستگان در این جلسه بررسی شد و اعضای شورای نگهبان کلیت این طرح را تایید کردند.
وی افزود: در بررسی این طرح فقط دو سوال جزئی باقی ماند که برای بررسی به مجلس شورای اسلامی ارسال می شود و پس از دریافت پاسخ های نهایی مجلس نظر نهایی را اعلام می کنیم؛ البته این سوالات قابل رفع است.
سخنگوی شورای نگهبان این طرح را برای جامعه موثر دانست و یادآور شد: این مصوبه به بکارگیری جوانان در بخش های مختلف کمک می کند.
به گزارش ایرنا، نمایندگان در جلسه علنی دوم مرداد 97 طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان را با 194 رای موافق تصویب کردند که بر اساس این طرح به کارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی به استثنای روسای قوا، معاون اول رییس جمهوری، نواب رییس مجلس، اعضای شورای نگهبان، وزیران، نمایندگان مجلس و معاونان رییس جمهوری ممنوع است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر