امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۷
سرویس : سیاست زمان :   ۱۳۹۷/۵/۲۵ - ۱۱:۰۸ شناسه خبر : ۱۷۹۸

استاندار ولگوگراد روسیه به مازندران سفر می کند معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: با دعوت رسمی استاندار مازندران، استاندار ایالت ولگوگراد روسیه هفته آینده به ساری سفر می کند.

وارش نیوز: حسن خیریانپور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بوچارف آندری ایوانویچ استاندار ولگوگراد را در این سفر30 نفر از گروه های تجاری، اقتصادی و آموزشی از جمله رئیس اتاق بازرگانی و رئیس موسسه آموزش عالی کشاورزی دولتی این ایالت همراهی می کنند.
وی سفر این هیات تجاری را یک روزه اعلام کرد که دیدار با استاندار مازندران برای مذاکره و امضاء تفاهمنامه دو جانبه و بازدید از بندر و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در شرق این استان را مهمترین برنامه استاندار ایالت ولگوگراد روسیه اعلام کرد.
به گفته معاون استاندار مازندران روسای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی دو استان و روسای دانشگاه کشاورزی ساری و ولگوگراد نیز نشست هایی را برگزار خواهند کرد.
ایالت ولگوگراد که از نام رودخانه ولگا در روسیه که در حاشیه این منطقه قرار دارد، گرفته شد، با 113 هزار کیلومتر مربع وسعت یکی از واحدهای فدرالی روسیه و مرکز آن شهر ولگوگراد است.
این استان در جنوب غربی روسیه واقع است و جمعیت آن حدود 2 میلیون و 700 هزار نفر است.
این سومین سفر هیات تجاری ایالت ولگوگراد به استان مازندران است.
روابط خوب دو جانبه بین مازندران و ایالت ولگوگراد روسیه باعث شد تا سال گذشته نمایشگاه توانمندی های اقتصادی و کشاورزی مازندران در این استان برپا شود.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر