امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۱
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۳۹۷/۵/۲۴ - ۱۴:۱۱ شناسه خبر : ۱۷۸۶
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس:
استانداری و سازمان مدیریت نظارت بیشتری بر اعتبارات داشته باشند نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس با بیان اینکه رهبرمعظم انقلاب اسلامی بر وحدت و انسجام ملی در مقابل تحریم های ظالمانه آمریکا تاکید داشتند، گفت: در شرایط فعلی کشور باید از اعتباراتی که دولت در اختیار استانها می گذارد به نحو احسن بهره ببریم.

وارش نیوز: به گزارش ایسنا، قرجه طیار در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان گنبدکاووس اظهارکرد: کاهش هزینه های جاری عمرانی یکی از خواسته های نمایندگان مجلس از دولت است، بودجه هایی که در شورای برنامه ریزی شهرستان ها مصوب می شود متاسفانه در برخی موارد به بخش مورد نظر اختصاص داده نمی شود. من از مسئولان استانی انتظار دارم که نظارت بیشتری داشته باشند.
 

وی تصریح کرد: حدود 60 میلیارد تومان اعتبار در اختیار نمایندگان استان بود که از این میزان سهم گنبدکاووس 10 میلیارد است. از دوستان درخواست کردیم که پنج میلیارد تومان اعتبار برای جاده ترانزیت در نظر بگیرند. برای بهبود تجهیزات بیمارستان ها یک میلیارد تومان و اجرای طرح های هادی نیز یک میلیارد تومان در نظرگرفته شده است.


قرجه طیار ادامه داد: به مسئولان شهرستانی و استانی تاکید می کنم که نسبت به جذب اعتبارات ملی تلاش مضاعفی داشته باشند، همچنین ما هم با تمام توان از آنها حمایت می کنیم.

نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی در پایان گفت: ما هم در روستاها مشکل کم آبی داریم هم در حوزه شهری، تقاضا دارم مسئولان نسبت به مناطق محروم شهرستان نگاه ویژه ای داشته باشند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر