امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۳۹۷/۵/۲۲ - ۱۵:۲۳ شناسه خبر : ۱۷۵۹
رهبر انقلاب:
کاهش ارزش پول ملی از مشکلات اقتصاد کشور است رهبر معظم انقلاب اسلامی، کاهش ارزش پول ملی را از مشکلات کنونی اقتصاد کشور دانستند و گفتند: در قضیه ارز و سکه بر اثر برخی بی تدبیری و بی توجهی ارز کشور در اختیار سوءاستفاده کنندگان قرار گرفت.

وارش نیوز: به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، رهبر معظم انقلاب امروز - دوشنبه - در دیدار هزاران نفر از اقشار مختلف مردم اظهارداشتند: آحاد مردم مشکلات معیشتی امروز را احساس می‌کنند. بخشی از مردم واقعاً زیر فشارند و گرانی مواد غدایی و مسکن و... به آنها فشار می‌آورد.
ایشان با بیان این که کاهش ارزش پول ملی از مشکلات کنونی اقتصاد کشور است، خاطرنشان کردند: کارشناسان اقتصادی و بسیاری از مسئولین بر این مسئله اتفاق نظر دارند که عامل این مسئله خارجی نیست بلکه درونی است. تحریم‌ها نه این که اثر نداشته باشد اما عمده‌ تأثیر مربوط به عملکردهاست.
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: اگر عملکردها بهتر و با تدبیرتر و به هنگام‌تر و قوی‌تر باشد، تحریم‌ها اثر زیادی نمی‌گذارد، مثلاً در همین قضیه‌ ارز و سکه بر اثر برخی بی‌تدبیری‌ها و بی‌توجهی‌ها ارز کشور دست کسانی رفت که از آن سوءاستفاده کردند؛ این مشکل، مربوط به نحوه‌ مدیریت و سیاست‌گذاری اجرایی است.
ایشان ادامه دادند: وقتی ارز و سکه را به‌صورت غلط توزیع می‌کنند، این توزیع دو طرف دارد: یکی که آن را می‌گیرد و یکی که آن را می‌دهد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: ما دنبال آن کسی که ارز و سکه را می‌گیرد، می‌گردیم درحالی‌که تقصیر عمده متوجه کسی است که آن را می دهد، نمی‌گوییم خیانت، اما خطای بزرگی کرده است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر