امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۳۹۷/۵/۲۱ - ۱۲:۲۸ شناسه خبر : ۱۷۳۲
رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر:
بابلسر پایگاه ورزش آبی و ساحلی ایران می شود رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر گفت: این شهرستان پایگاه ورزش آبی و ساحلی ایران می شود.

وارش نیوز: به گزارش ایسنا ، یاسر ابراهیم‌زاده در مراسم تجلیل از خبرنگاران و عکاسان حوزه ورزش شهرستان بابلسر، با بیان این که این شهرستان، آمادگی میزبانی مسابقات والیبال ساحلی جهان را دارد، اظهارکرد: سه پروژه ورزش نیمه تمام بابلسر، در هفته دولت و دهه فجر به بهره‌برداری می رسد.

وی با بیان این که تمام اماکن فرسوده ورزشی بابلسر ترمیم شده است، تصریح کرد: بابلسر چهار هزار ورزشکار ساماندهی شده دارد که رشد 33 درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر از راه اندازی رشته های وزنه برداری، کشتی و مچ اندازی برای بانوان در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: طی 6 ماه گذشته 7 خانه ورزش روستائی در بابلسر احداث شده است.

ابراهیم‌زاده همچنین افزود: به جوانان 18 تا 30 سال جویای کار از 10 تا 100 میلیون تومان تسهیلات اشتغال 4 درصدی با تنفس یک ساله اعطا می شود.

وی با اشاره به این که امسال قایقرانی اولویت ورزش شهرستان است، گفت: از 35 ورزشکار حاضر در رقابت‌های آسیایی جاکارتای 2018، امین بوداغی، محمدنبی رضایی، پژمان دیوسالار و ترانه کامیاب از رشته قایقرانی، مسعود خدایاری به عنوان سرمربی این تیم و ایمان پورعزیز به عنوان مربی از بابلسر حضور دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر با بیان این که المپیاد مازندران در حوزه ورزشی آبی و ساحلی، با حضور بیش از 3 هزار ورزشکار، در این شهرستان برگزار می شود، تصریح کرد: المپیاد امسال یکی از ویژه ترین المپیادهای تاریخ مازندران خواهد بود.

ابراهیم‌زاده افزود: خانه جوان در بابلسر برای ارتقای ورزش در حوزه جوانان راه اندازی می شود.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر