امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۴
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۷/۵/۱۹ - ۱۲:۰۸ شناسه خبر : ۱۷۱۲
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان:
۲۰ ناحیه صنعتی روستایی در گلستان ایجاد می شود مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان با اشاره به اجرای طرح منزلت روستایی در گلستان، گفت: ایجاد ۲۰ ناحیه صنعتی تا سال ۱۴۰۰ در دهستان ها و شهرهای جدید بالای ۱۰ هزار نفر جمعیت برای روستاییان استان در نظر گرفته شده است.

وارش نیوز: به گزارش ایسنا، حجت الله خلیل زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با بیان اینکه این طرح با هدف حمایت و حفظ اشتغال در روستاها اجرا می شود، اظهار کرد: امسال تکلیف شده 6 ناحیه صنعتی در راستای این طرح ایجاد شود.


وی خاطرنشان کرد:‌ تا پایان تابستان امسال تمامی شهرک های صنعتی استان گلستان دارای آب، برق، گاز و تلفن می شوند. از این پس باید به سمت کیفی سازی شهرک ها برویم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان بیان کرد: ناحیه صنعتی شیلاتی گمیشان از سال 89 استارت زده شد اما بعد از احداث برخی از تاسیسات، محیط زیست جلوی انجام کارها را گرفت. در ادامه پس از چند سال وقفه به دنبال ارزیابی محیط زیست رفتیم که در نهایت خرداد سال 95 مجوزهای لازم اخذ شد.

وی ادامه داد: این ناحیه صنعتی با مساحت 20 هکتار آغاز به فعالیت کرده و ساخت و سازها در حال انجام است و واحدهای تولیدی نیز در حال اجرای طرح های خود هستند.

خلیل زاده با اشاره به اینکه توسعه در شهرک صنعتی گنبدکاووس را دنبال می کنیم، گفت: مجوزهای لازم در این رابطه اخذ و تامین منابع نیز تا حدودی انجام شده و در حال مذاکره با مالکان زمین های اطراف شهرک هستیم.
 
وی خاطرنشان کرد: در سطح 250 هکتار از شهرک یک هزار هکتاری اترک زیرساخت های لازم پیگیری شد و پروژه های آب، برق و گاز بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. در این شهرک آمادگی پذیرش سرمایه گذار را داریم.
 
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان با بیان اینکه آموزش یکی از وظایف اصلی ما در بخش شهرک های صنعتی است، تصریح کرد: سال گذشته با همکاری اتاق بازرگانی تعداد 2500 نفر از مدیران،‌ کارکنان و مشاوران را آموزش دادیم.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر