امروز : پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۳
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۷/۵/۱۹ - ۱۱:۵۹ شناسه خبر : ۱۷۰۹

بازرسان وزارت کشور از ساحل آستارا بازدید کردند بازرسان وزارت کشور با هدف بررسی خدمات رسانی ستاد ساماندهی ساحل های آستارا، از نوار ساحلی و طرح های سالمسازی این شهرستان بازدید کردند.

وارش نیوز: فرماندار آستارا شامگاه پنجشنبه در حاشیه این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت: ارزیابی صحیح از خدمات رسانی در نوار ساحلی ضروری است و با بازرسی‌های مستمر، نقاط ضعف برطرف و به نقاط قوت و اثربخش تبدیل می شود.
یونس رنجکش افزود: از حضور گروه‌های مختلف بازرسی وزارت کشور و سایر دستگاه‌های نظارتی در شهرستان استقبال می کنیم و امیدواریم بازدیدها با انعکاس صحیح کاستی ها و نقاط قوت، موجب افزایش سطح خدمات و تکمیل امکانات شود.
وی ادامه داد: 18 کیلومتر نوار ساحلی و سه طرح سالمسازی در آن از جاذبه های گردشگری آستاراست و رضایتمندی عمومی از خدمات گردشگری باید مورد توجه قرار گیرد.
فرماندار آستارا گفت: طی فعالیت ستاد ساماندهی ساحل ها در آستارا، بازرسانی از استانداری گیلان و سایر دستگاه‌های نظارتی نیز به صورت مستمر از نوار ساحلی این شهرستان بازدید کرده اند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و با برخورداری از 18 کیلومتر نوار ساحلی دریای خزر و سه طرح سالمسازی، جزو 20 شهر گردشگرپذیر ایران است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر