امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹
سرویس : سیاست زمان :   ۱۳۹۷/۵/۱۹ - ۱۱:۵۲ شناسه خبر : ۱۷۰۸
فرماندار فریدونکنار :
فعالیت مدیران باید خلاقیت محور باشد نه هزینه محور فرماندار شهرستان فریدونکنار گفت : فعالیت مدیران باید از قالب اعتبار و هزینه محوری خارج و بر برنامه های خلاقیت محور استوار باشد .

وارش نیوز: مهدی نصیری چهارشنبه شب در نشست صمیمی با خبرنگاران شهرستان فریدونکنار افزود: متاسفانه یکی از مشکلاتی که گریبان برخی مدیران را گرفته است، نگاه هزینه محور به اقدامات و وظایف است.
وی با بیان اینکه بسیاری از فعالیت ها و برنامه های مدیران نیازی به اعتبارات مالی ندارد، ادامه داد: می توان با خلاقیت و اقدامات عملی و همچنین ایجاد تعاملات موثر میان مردم و دستگاهها اجرایی خدمات به مردم را با کمترین هزینه ارائه داد.
فرماندار فریدونکنار گفت: امروز بسیاری از مشکلات این شهرستان ناشی از برنامه های هزینه محوری است که در طول زمان مسکوت مانده و اجرایی نشده است.
نصیری به مشکلات کشاورزی، گردشگری، آسیب به محیط زیست ، زباله و شهرسازی در فریدونکنار اشاره کرد و افزود: راه برون رفت از این دغدغه ها مطمئنا هزینه های چند میلیاردی نیست بلکه ایجاد روابط بر پایه برنامه و عمل میان نیروهایاجتماعی است.
وی مهم ترین راه حل عبور از مشکلات را استفاده و بهره وری از متخصصان و نخبگان علمی بومی و محلی دانست که به دلیل فقدان بهره مندی از آنها به استانهای دیگر مهاجرت کردند نه تنها بار هزینه ای برای شهرستان و دولت ندارند، بلکه مقدمه ورود سرمایه برپایه ظرفیت های علمی است.
فرماندار فریدونکنار گفت: فریدونکنار از ظرفیت علمی بالایی برخوردار است و ما در تلاش هستیم که این ظرفیت را به شهرستان بازگردانیم تا با کمترین هزینه مشکلات مردم را با روشی علمی و نه هزینه بر برطرف کنیم.
نصیری همچنین نقش رسانه را ایجاد انگیزه و تلنگر به مدیران مهم توصیف کرد و افزود: رسانه ها به عنوان صدای جامعه بهتر از هر نیرویی از مشکلات و دغدغه های اجتماعی مطلع هستند که می توانند از طریق قلم خود آن را به مدیران منتقل کنند.
وی تاکید کرد: رسانه ها نباید نقش نظارتی خود را فراموش نمایند، زیرا نظارت رسانه ها به عنوان چشم تیز بین مردم، موثر ترین نیروی محرکه مدیران اجرایی است.
شهرستان فریدونکنار با بیش از 70 هزار نفرجمعیت یکی از شهرهای ساحلی استان است که در کنار میزبانی سالانه از گردشگران، به مددکشاورزی ، ماهی گیری و حضور بندر تجاری از اقتصاد قوی برخوردار است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر