امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱
سرویس : سیاست زمان :   ۱۳۹۷/۵/۱۶ - ۱۰:۵۶ شناسه خبر : ۱۶۷۵
پورمختار:
سخنان روحانی در فضای ناآرام و پرالتهاب اقتصادی فعلی ضروری بود نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس گفت: هر وقت مردم احساس کردند کشور و انقلاب‌شان تهدید می‌شود و از سوی مسئولان‌شان در جریان این تهدیدات و خطرات قرار گرفتند با تمام وجود برای دفاع از آن به صحنه آمدند.

وارش نیوز: محمدعلی پورمختار در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: سخنان رییس‌جمهور در فضای ناآرام و پرالتهاب اقتصادی فعلی لازم و ضروری بود. مردم باید در جریان اتفاقات و مشکلات کشور قرار می‌گرفتند. طی ۴۰ سال گذشته هم همین طور بوده است.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ادامه داد: اگر مسؤولان واقعیات، توطئه‌ها، تهدیدها و حتی فرصتهای پیش روی کشور را با جزییات به اطلاع جامعه نرسانند، نیروی انسانی جنگ اقتصادی هم پا به میدان نخواهد گذاشت.

وی بیان مشکلات و ریشه‌های ایجاد آن و تشریح طرح و برنامه دشمنان داخلی و خارجی برای به زمین زدن انقلاب توسط مقامات عالی کشور را بار دیگر مورد تاکید قرار داد و افزود: اگر مقامات عالی کشور تهدیداتی که از سوی دشمنان نظام و انقلاب برای تجزیه این کشور ریخته شده است را برای مردم تشریح نکنند، آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها، سعودی‌ها و انگلیسی‌ها بدون هیچ مقاومت داخلی اهداف شوم‌شان را پیاده می‌کنند.

نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس تاکید کرد: به عقیده بنده تشریح شرایط کشور در جنگ اقتصادی با زبان دیپلماسی اثر چندانی ندارد. باید با زبان انقلابی موقعیت را تشریح و نیروهای داخلی را بسیج کرد. تشریح اقدامات و برنامه‌های دولت برای مهار جنگ اقتصادی و تقابل‌ها و مقاومت‌های مجموعه نظام برای پیروزی در این جنگ، قطعا در حمایت مردم از نظام و انقلاب موثر است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر