امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹
سرویس : سیاست زمان :   ۱۳۹۷/۵/۱۴ - ۱۵:۳۰ شناسه خبر : ۱۶۵۹
سردار اشتری:
مشکل امنیتی در کشور وجود ندارد/کسانی که فکر تزلزل پایه‌های انقلاب را در سر دارند، جاهل‌اند فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه هیچ مشکل امنیتی در کشور وجود ندارد، گفت: نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی هشیار باشند و هر حرکتی را زیر ذره بین داشته باشند تا نگذارند دشمنان به اهداف خود برسند.

وارش نیوز: به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری صبح امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد: استان قم به جهت وجود مرقد منور حضرت معصومه(س)، حوزه علمیه، مسجد مقدس جمکران، حضور مراجع معظم تقلید و مردم شهید پرور و ولایتمدار، ویژگی خاصی را در کشور دارد.

وی افزود: نیروی انتظامی مسئولیت نظم و آرامش را در کشور بر عهده دارد، امنیت بالاترین نعمت برای هرجامعه ای است، نعمت امنیت و نعمت سلامتی دو نعمت بزرگ است که وقتی آن را در اختیار داریم کمتر قدردان آن هستیم.

مردم از انقلاب و آرمان‌های امام دست نمی‌کشند

فرمانده انتظامی کل کشور تصریح کرد: مردم عزیز ایران با تمام سختی ها، تحریم ها و تهدیدها دست از انقلاب و آرمان های امام خمینی(ره) بر نداشتند، 40سال از این انقلاب باشکوه می‌گذرد و اگر مروری بر این سال‌ها داشته باشیم، بیشتر متوجه اتفاقات بزرگی می‌شویم که برای کشور پیش آمده است.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب مشکلات زیادی را در شهرهای مرزی کشور داشتیم و سپس 8 سال جنگ بر ما تحمیل شد و در مقطعی جنگ پیش آمد که ما آمادگی و تجهیزات لازم را در اختیار نداشتیم؛ ولی مردم با عنایت‌های الهی و فرماندهی و رهبری حضرت امام خمینی(ره)، پیروز شدند.

سردار اشتری اظهار کرد: اقدامات گروه‌های منافقین در دهه60 و شهادت 17هزار نفر از شهروندان وضعیت ناخوشایندی را در کشور رقم زد و همچنین توطئه‌ها و فتنه‌هایی در این سال‌ها رخ داد ولی مردم این سختی‌ها را با سربلندی و موفقیت پشت سر گذاشتند و امروز نیز قطعا پیروز و سربلند از مشکلات بیرون می‌آیند.

وی اضافه کرد: آن‌هایی که فکر می‌کنند با یک سری تحرکات می‌توانند پایه‌های این کشور را متزلزل کنند، جاهل هستند؛ دشمن هر روز نسبت به گذشته پیچیده تر عمل می‌کند ولی اشراف اطلاعاتی و ظرفیت‌های ما نیز افزایش یافته است.

از امنیت که حاصل خون شهدا است، پاسداری می‌کنیم


فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه امروز هیچ مشکل امنیتی در کشور نداریم، خاطر نشان کرد: ممکن است در یک جایی تحرکاتی وجود داشته باشد ولی اینکه به بن‌بست بخوریم و مشکل را نتوانیم حل کنیم، وجود ندارد؛ در یک جامعه پیشرفته با تنوع قومیت و مذهب ممکن است تخلفاتی ایجاد شود ولی قطعا با آن برخورد و مقابله می‌شود و از این امنیت که در کشور وجود دارد و حاصل خون شهدا است، پاسداری می‌کنیم.

دشمنان مردم و قدرت نظامی ایران را نشناخته‌اند

وی گفت: رییس جمهور کم عقل آمریکا که مردم ایران را تهدید می‌کند، باید بداند که روزی مانند رییس جمهورهای گذشته، کنار می‌رود و منفور ملت آمریکا و دنیا می‌شود؛ همچنین پمپئو وزیر خارجه آمریکا 12بند برای براندازی انقلاب تنظیم کرده است که خیال باطلی است، آن‌ها مردم ایران و قدرت نظامی کشور را نشناخته‌اند؛ این دشمنی‌ها از ابتدای انقلاب وجود داشته و هربار سرشان به سنگ خورده است، ولی ما باید آماده باشیم و نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی هشیار باشند و هر حرکتی را زیر ذره بین داشته باشند تا نگذارند دشمنان به اهداف خود برسند.

سردار اشتری عنوان کرد: دوره خدمتی فرماندهان انتظامی، دوره سه ساله بود و بنا بود که بعد از 3سال جابه جایی صورت بگیرد ولی به دلیل نیازی که در استان قم وجود داشت، حضور سردار مجتبائی تمدید شد و ایشان 6سال این پست را بر عهده داشتند.

سردار مجتبائی اقدامات شایسته‌ای را در قم انجام داد
وی افزود: سردار مجتبائی در این مدت به خوبی در استان قم فعالیت کرد، همچنین ارتباط خوبی با اعضای شورای تامین و مراجع تقلید داشت و اقدامات شایسته ای را انجام داد که جای تقدیر بسیار دارد؛ همچنین در نظارت‌های ستادی انجام شده در طول این مدت، در شاخص‌های مختلف استان قم نسبت به دوره قبل ارتقا پیدا کرده است.

انتصاب سردار آقاخانی به سمت فرماندهی انتظامی قم
فرمانده انتظامی کل کشور با معارفه سردار آقاخانی به سمت فرمانده انتظامی استان قم، اظهار کرد: سردار آقاخانی 6سال در سمت فرماندهی انتظامی استان اصفهان مسئولیت داشت و در آن مدت به خوبی وظایف خود را انجام داد؛ به دلیل اینکه باید جا به جایی صورت می‌گرفت، امروز ایشان به سمت فرماندهی انتظامی استان قم معرفی شد.

وی افزود: سردار آقاخانی از خانواده معظم شهدا و فردی متدین، ولایی و دلسوز است و تجربه بسیار خوبی در کارنامه خدمتی ایشان وجود دارد، بر همین اساس و به دلیل اهمیت و ویژگی استان قم، ایشان برای فرماندهی انتظامی استان انتخاب شد و امیدواریم با حمایت مردم، مسئولین استانی و مراجع معظم تقلید، بتواند در ایجاد امنیت و اجرای ماموریت‌ها موفق عمل کند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر