امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۳
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۷/۴/۲۴ - ۱۲:۲۶ شناسه خبر : ۱۴۶۱
رییس دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی گلستان گفت:
۱۲۵۰ مرکز درمانی گلستان با تامین اجتماعی قرارداد دارند رییس دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی گلستان گفت: یکهزار و ۲۵۰ مرکز دولتی و خصوصی با تامین اجتماعی استان قرار داشته و در سال ۹۶ حدود ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار بار مراجعه به این مراکز ثبت شد.

وارش نیوز: به گزارش ایرنا رمضان زینلی شامگاه شنبه در نشست شورای اسلامی شهر گرگان اظهارداشت: تامین اجتماعی کشور با 360 درمانگاه و پلی کلنیک و 90 بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی قرارداد دارد.
به گفته وی؛ هیچ رویکرد اقتصادی در فعالیت های سازمان تامن اجتماعی وجود ندارد.
در همین پیوند معاون اداری مالی تأمین اجتماعی استان گلستان نیز گفت: ماهانه 630 میلیارد ریال مستمری بازنشستگان و 50 میلیارد ریال مقرری بیمه بیکاری در گلستان پرداخت می شود.
علی اصغر جلالی ادامه داد: 244 هزار بیمه شده در استان زیر پوشش تأمین اجتماعی بوده که با افراد تحت تکفل آنان 750 هزار نفر معادل 40 درصد جمعیت گلستان را شامل می شود.
وی با بیان اینکه دربخش حمایت دولت ازبیمه شدگان 43 هزار و 250 نفر مشمول معافیت هستند، گفت: 17 هزار کشاورز، 6 هزار دامدار، چهار هزار و 600 باغدار، سه هزار و 600 زن سرپرست خانوار، یکهزار و 900 زن مددجوی کمیته امداد، 150 نویسنده و 50 کارفرمای با درآمد پایین، 18 هزار و 830 راننده و 8هزار قالیباف هم زیرپوشش این سازمان هستند.
به گزارش ایرنا همزمان با هفته تامین اجتماعی جمعی از مدیران این سازمان با حضور در نشست شورای شهر گرگان ، راهکارهای ارتقای تعاملات و همکاری های فی مابین را بررسی کردند.
علی اصغر نیک نیا مدیرکل تامین اجتماعی گلستان به سبب مشغله و حضور در دیگر آئین های هفته تامین اجتماعی نتوانست در این نشست حضور یابد.
 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر