امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸
سرویس : سیاست زمان :   ۱۳۹۷/۴/۲۳ - ۱۵:۱۹ شناسه خبر : ۱۴۴۸
فرمانده سپاه قدس گیلان:
سپاه دارای ساختار حفاظتی متفاوت در برابر تهدیدات است فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه دارای ساختار حفاظتی ثابت از انقلاب نیست، گفت: با توجه به اینکه مدل تهدیدات علیه انقلاب متفاوت است، لذا مدل ساختاری سپاه هم متناسب با تهدیدات است .

وارش نیوز: به گزارش ایسنا، سردار محمد عبدالله‌پور امروز در همایش فرماندهان و شورای پایگاه‌های بسیج طلاب که در سالن شهدای سپاه ناحیه مرکزی رشت برگزار شد، با بیان اینکه سپاه دارای ساختار حفاظتی ثابت از انقلاب نیست، اظهار کرد: با توجه به اینکه مدل تهدیدات علیه انقلاب متفاوت است، لذا مدل ساختاری سپاه هم متناسب با تهدیدات است .

وی سناریوی جدید دشمن برای ضربه زدن به انقلاب را اعتصاب و آشوب عنوان کرد و افزود: دشمن در این سناریو هم همانند دسیسه‌های دیگر ناکام مانده است و بهترین نمونه آن پاسخ دندان شکن ملت در برابر آشوب های دیماه سال 96 است .

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در دیماه سال گذشته همزمان در 80 شهر کشور آشوب شد، تصریح کرد: این آشوب‌ها با حضور انقلابی و با بصیرت مردم و نیروهای انقلاب خنثی و تلاش دشمنان ناکام ماند .

سردار عبدالله پور با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در 40 سالگی عمر خود به سر می برد، ادامه داد: انقلاب اسلامی در طول این سالیان با ابتکار سر پا مانده است و 40 سالگی انقلاب دوره پویایی انقلاب است .

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی همواره در طی 40 سال دائما در حال ابتکار و خلاقیت است، گفت: در روش های مقابله با دشمن تابع محض فرمان رهبری هستیم، زیرا رهبری بهترین متخصص برای تبدیل تهدیدات به فرصت ها هستیم .

فرمانده سپاه قدس گیلان بر ضرورت راه اندازی گردان عمار در بسیج طلاب و روحانیون تاکید و اضافه کرد: گردان عمار در راستاي تحقق فرموده‌های مقام معظم رهبری مبنی بر مطالبه‌گری آرمان‌های انقلاب می تواند بسیار نقش آفرین باشد .

عبدالله‌پور با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با بهره‌گیری از توان نیروهای جهادی و انقلابی در راستای رفع مشکلات زیست محیطی، اقتصادی و فرهنگی اقدامات اثرگذاری را دنبال می‌کند، گفت: سپاه با تمام توان بدنبال حل مشکلات کشور است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر