امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۳۹۷/۴/۲۰ - ۱۱:۲۸ شناسه خبر : ۱۴۰۱

کاردوست ارزشمندترین بسکتبالیست ایران شد اصغر کاردوست ورزشکار گیلانی عنوان ارزشمندترین بسکتبالیست سال ۹۶ ایران را به خود اختصاص داد.

وارش نیوز: سرپرست هیات بسکتبال استان گیلان روز چهارشنبه در این خصوص اظهار داشت: نخستین جشنواره سبد طلایی در مرکز همایش های بین المللی تهران برگزار شد و اصغر کاردوست بسکتبالیست گیلانی تندیس طلایی بهترین بازیکن فصل لیگ برتر بسکتبال ایران را کسب کرد.
محمد رفیعی افزود: تلاش و پیگیری های کاردوست در اردوهای تیم ملی و باشگاهی ، تمرینات و حتی آموزش در وقت استراحت برای هم استانی ها ، علاوه بر کسب عنوان برترین بسکتبالیست سال، این ورزشکار را در منش و اخلاق پهلوانی نیز سرآمد کرده است.
وی بیان کرد: کاردوست در چند سال اخیر حضور مرتب و مستمری در اردوهای تیم ملی داشته و خوشبختانه یکی از ارکان اصلی تیم ملی نیز بشمار می رود و امیدواریم که سال ها شاهد حضور او در تیم ملی بسکتبال باشیم.
اصغر کاردوست هم اینک عضو تیم بسکتبال شهرداری تبریز در رقابت های لیگ برتر است. او متولد اول فروردین سال 1365 و اهل رشت است و 210 سانتی‌متر قد دارد و در پست سنتر بازی می‌کند. کاردوست تاکنون مقام ها زیادی به همراه تیم ملی بسکتبال در سطح آسیا و همچنین به همراه تیم های کشوری در لیگ برتر کسب کرده است؛ 2 مقام قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا به همراه تیم بسکتبال صباباتری و یک عنوان نایب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا به همراه تیم مهرام ، 2 عنوان قهرمانی، یک مقام نایب قهرمانی و یک عنوان سومی لیگ برتر بسکتبال ایران به همراه تیم صباباتری و یک عنوان سومی لیگ برتر بسکتبال ایران به همراه تیم بسکتبال فولاد ماهان از افتخارات این بسکتبالیست گیلانی است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر