امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۳
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۴۰۱/۱۰/۳ - ۱۰:۵۰ شناسه خبر : ۱۳۸۶۱
هفته سیزدهم لیگ برتر؛
چشم دو تیم به جایگاه پرسپولیس/ جدال حساس استاد و شاگرد در اراک وارش نیوز/ هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال در حالی آغاز می شود که رفته رفته تکلیف تیم های مدعی قهرمانی در حال مشخص شدن است.

  هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور شنبه و یکشنبه هفته جاری در حالی برگزار می‌شود که با پایان یافتن مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ تقویم فشرده‌تری در انتظار باشگاه‌هاست تا آنها با میانگین برگزاری بازی در بازه زمانی پنج روزه تمرینات خود را دنبال کنند.

نخستین دیدار این هفته در حالی از ساعت ۱۴ بین هوادار و نساجی مازندران آغاز می‌شود که شاگردان ساکت الهامی در هوادار و حمید مطهری در نساجی دنبال کسب پیروزی در دیدار پایتخت هستند تا شکست هفته گذشته خود را ترمیم کنند و به رتبه‌های میانی جدول برگردند.

آلومینیوم اراک نیز از ساعت ۱۵ میزبان گل گهر سیرجان است تا شاید جدال مهدی رحمتی با سرمربی پیشین خود امیر قلعه نویی باعث شود تا نماینده فوتبال سیرجان دست از تعقیب و گریز پرسپولیس در صدر جدول بردارد.

آلومینیوم که روند سینوسی در هفته‌های گذشته داشته است برای بازگشت به شرایط مطلوب نیاز به کسب امتیاز از دیدار با گل گهر دارد. از سوی دیگر گل گهر هم برای ماندن در جمع مدعیان قهرمانی به امتیازات این دیدار نیاز دارد.

سپاهان اصفهان که آخرین پیروزی خود در رقابت‌های لیگ برتر را ۲۸ مهر ماه در جدال با تراکتور تبریز کسب کرده بود دنبال سه امتیاز خانگی بازی امروز با نفت مسجد سلیمان است.

MIS که دیگر رضا مهاجری را روی نیمکت ندارد پس از تغییر مدیرعامل خود حالا با علیرضا اشکش سرمربی جدیدش باید به مصاف سپاهان اصفهان برود.

فولاد خوزستان و ذوب آهن هم پس از بردهای هفته گذشته امروز از ساعت ۱۷ به مصاف یکدیگر می‌روند. مس رفسنجان و ملوان بندر انزلی نیز همزمان با آنها جدال خواهند داشت.

جدال برای پاک کردن باخت/ سپاهان در اندیشه پیروزی مهم

رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر فردا یکشنبه نیز با برگزاری سه دیدار حساس ادامه پیدا خواهد کرد. تراکتور پس از برد روحیه بخش در بازی قبلی خود میزبان مس کرمان است. پرسپولیس نیز پس از تساوی در دبی با پیکان در ورزشگاه آزادی بازی می‌کند و استقلال تهران هم به آبادان می‌رود تا آخرین بازی هفته را مقابل صنعت نفت برگزار کند.

جدال برای پاک کردن باخت/ سپاهان در اندیشه پیروزی مهم

برنامه بازی‌های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

شنبه سوم دی ماه ۱۴۰۱
* هوادار - نساجی مازندران؛ ساعت ۱۴
* آلومینیوم اراک - گل گهر سیرجان؛ ساعت ۱۵
* سپاهان اصفهان - نفت مسجد سلیمان؛ ساعت ۱۵
* فولاد خوزستان - ذوب آهن اصفهان؛ ساعت ۱۷
*مس رفسنجان؛ ملوان؛ ساعت ۱۷

یکشنبه چهارم دی ماه ۱۴۰۱
* تراکتور تبریز - مس کرمان، ساعت ۱۴

* پرسپولیس - پیکان؛ ساعت ۱۵:۳۰
* صنعت نفت آبادان - استقلال؛ ساعت ۱۸

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر