امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۱/۹/۹ - ۱۴:۴۷ شناسه خبر : ۱۳۷۴۶
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:
مجلس درپی بهبود وضعیت معیشتی پرستاران است وارش نیوز- نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس بهبود معیشت و رفاه پرستاران را دغدغه جدی مجلس بیان کرد و گفت: مجلس به دنبال ارتقای وضعیت معیشتی پرستاران است.

 علی بابایی کارنامی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام ولادت پرستار دشت کربلا حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار و با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان به ویژه شهدای مدافع سلامت، اظهار داشت: مجلس کنونی دغدغه معیشت و رفاه پرستاران را به صورت بسیار جدی دنبال می‌کند و قانون تعرفه گذاری خدمات پزشکی ویژه کادر درمان به تنهایی نمی‌تواند مشکلات معیشتی و رفاهی این قشر زحمت کش و مظلوم را حل کند.

وی در ادامه با تاکید بر توجه ویژه مجلس، دولت و وزارت بهداشت و درمان در راستای حل مشکلات معیشتی جامعه پرستاری، افزود: هم افزایی میان مجلس شورای اسلامی و کمیسیون‌های مربوطه و دولت در جهت بهبود معیشت پرستاران می‌تواند بسیار مفید واقع شود و مجلس برای این اقدام دغدغه مند و مصمم است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از مجاهدت‌های خالصانه و بی منت جامعه پزشکی و پرستاری در ایام شیوع ویروس کرونا، تاکید کرد: بزرگترین مدال افتخار جامعه پرستاری قدر دانی رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) از این جامعه زحمت کش است و دیگر مسئولین اجرایی کشور هم باید قدر این مجاهدت‌ها را بدانند.

کارنامی در بخش پایانی سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان مدافع سلامت بویژه شهدای این راه در مازندران و مرکز استان خاطر نشان کرد: جامعه پرستاری کشور همیشه مورد تکریم و توجه مردم عزیز ایران اسلامی هستند و در راستای سلامت جامعه مجاهدانه تلاش می‌کنند و این جانفشانی ها بر هیچیک از آحاد و اقشار جامعه پوشیده نیست.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر