امروز : پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۴۰۱/۹/۱ - ۱۰:۵۶ شناسه خبر : ۱۳۷۱۷
مسئول بسیج رسانه مازندران:
۹۳ ویژه برنامه بسیج رسانه در مازندران برگزار می شود وارش نیوز- مسئول بسیج رسانه در مازندران گفت: همزمان با هفته بسیج ۹۳ ویژه برنامه در قالب ۱۱ عنوان در استان برگزار می شود.

عبدالمهدی حق شناس با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیجی یعنی حضرت علی (ع) که تمام زندگی خود را وقف اسلام کرد و امیدواریم ما نیز در مسیر این شجره طیبه و فرامین امامین انقلاب باشیم.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان بسیج رسانه در استان، برگزاری یادواره ملی شهدای رسانه در ساری و نمایشگاه عکس خبری بسیج را از جمله برنامه‌ها بیان کرد و گفت: این نمایشگاه در حاشیه یادواره شهدا در سالن سلمان هراتی ساری برپا می‌شود.

وی اردوی راهیان نور پیشرفت و بازدید از شرکت‌های دانش بنیان و فعال تولیدی را از دیگر برنامه‌ها بیان کرد و گفت: همچنین مسابقات مختلف ورزشی شامل دارت در ۹ شهرستان استان، کارگاه تخصصی سواد رسانه، دیدار مدیران مسئولان رسانه‌ها در قالب جهاد تبیین و روشنگری و تجلیل از خبرنگاران بسیجی را از دیگر برنامه‌ها است.

حق شناس تجلیل از خانواده شهدا و سرکشی به ایثارگران بسیجی و سرکشی از رسانه‌ها را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: در مجموع ۹۳ ویژه برنامه در قالب ۱۱ عنوان به مناسبت هفته بسیج در استان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج رسانه مازندران برنامه تخصصی گفتگو محور، تهیه مستند از رده‌های برتر بسیج و جریان سازی رسانه‌ای در زمینه برنامه اجرایی اقشار بسیج را از دیگر برنامه‌های این سازمان در هفته بسیج برشمرد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر