امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۷
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۰/۹/۱۰ - ۱۱:۴۵ شناسه خبر : ۱۲۱۶۷

پیشرفت کشور با امیدآفرینی در نسل جوان رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: باید با به‌ کارگیری از فرصت، امید را در نسل جوان زنده کرد که اگر در این عرصه سربلند شویم شاهد شکوفایی و پیشرفت کشور خواهیم بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری در دیدار با استاندار گیلان با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی و لزوم برنامه‌ریزی برای مدیریت آن اظهار داشت: امروز فساد و تبعیض از جمله چالش‌های اصلی کشور است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور افزود: باید با به‌ کارگیری از فرصت، تلاش خود را به کار ببندیم تا بار دیگر امید به نسل جوان زنده شود لذا اگر در این عرصه سربلند بیرون بیاییم قطعا شاهد شکوفایی و پیشرفت کشور خواهیم بود.

استاندار گیلان نیز در این دیدار، جلسات هماهنگی سران سه قوه بر اساس تدابیر رهبر معظم انقلاب و به جهت تلاش برای رفع مشکلات کشور را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: به طور قطع در سطوح عالی تصمیم‌گیری در کشور این رویکرد امری شایسته است.

اسدالله عباسی با اشاره به وجود فقر و کاستی‌های بسیار در گیلان و با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی برای رفع تبعیض در جامعه ابراز داشت: در هر جا فقر و تبعیض رو به فزونی بوده تبعیض و ناعدالتی نیز زیاد شده است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه در مبارزه با فساد و رفع تبعیض فقط نگاه‌ها به قوه قضاییه است خاطرنشان کرد: این در حالی است که می‌توان مشکلات را در دولت ریشه‌یابی کرد و آنها را خشکاند.

پ/

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر