امروز : پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۹
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۰/۹/۱۰ - ۰۹:۵۵ شناسه خبر : ۱۲۱۶۴

جلوگیری از ساخت و ساز ۹ واحد مسکونی در لنگرود دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود با تأکید بر جلوگیری هرگونه تغییر کاربری در این شهرستان گفت: ۹ واحد مسکونی بدون داشت مجوزهای لازم در حال احداث بودند که دستور جلوگیری از ساخت‌وساز آن‌ها صادر شد.

سید هاشم میرحسینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود امروز در حاشیه بازدید از اراضی باغی شهرستان لنگرود با اشاره به گزارش‌های دریافتی درباره تغییر اراضی زراعی و باغ‌ها در شهرستان اظهار کرد: در این خصوص با تعدادی از مسؤولین متولی از یکی از روستاهای اطاقور بازدید شد که مشاهده شد ۹ واحد مسکونی بدون داشتن مجوزهای لازم در حال احداث هستند.

وی با بیان اینکه دستور توقف ساخت ۹ واحد مسکونی متخلف در اطاقور صادر شد، گفت: یکی از علل تغییر اراضی، عدم نظارت و اقدام به‌موقع، تعلل و سهل‌انگاری و ترک فعل متولیان مربوطه است که تبعات اجتماعی را در پی خواهد داشت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود به بیان اینکه جلوی هرگونه تغییر کاربری گرفته می‌شود، افزود: قوه قضائیه در راستای وظایف ذاتی خود بدون اغماض با هرگونه تعلل و سهل‌انگاری و ترک فعل‌ها با شدت و قاطعیت برخورد خواهد کرد.

پ/

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر